• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • Baccus

Baccus 13:00 Goteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Baccus

Jag vill bara klaga lite pa stallet vi ska ha festen pa! Jag har nu bett om en boknings bekraftelse 4ggr tva ggr skriftligt och 2ggr muntligt. Har fortfarande inte fatt ngn. Vi har varit dar och bestamt meny och vad for vin vi ska dricka, vad vi bestamt skulle dom skicka till oss och det har givetvis inte gjort. Har hort fran flera hall nu att servicen har varit dalig och att stallet ar till Salu, de sager att det inte ar det. Jag borjar bli riktigt nervos for att ha festen dar. Vi har gaster som kommer hela vagen fran England och jag vill verkligen att allt ska vara perfekt!! Dom tar betalt tillrackligt for att allt ska va mer an perfa!!

• Miss Blue

Jättefin ring!

Jag kollade in min igår kväll, det var ett tag sen nu...he he den ligger bland alla andra bröllopsprylar (det börjar bli en hel del nu!

Tjejer - jag behöver hjälp!!
    Letar med ljus och lykta efter en tiara (den på melly.se var ju såld och hon skulle kanske göra en liknande, men det vet man ju inte NÄR det blir!?!?!?). Har kollat på flera sidor på nätet men jag hittar inte DEN! (tiaror.se diadema.se mfl).
    Var sjutton ska man hitta en????

Baccus - Vore jag er skulle jag ha en backup-plan i bakfickan, det verkar väldigt oseriöst att inte kunna ge en bokningsbekräftelse!! Ska man ha bröllopsfest kan man ju inte hitta en ny lokal i ett nafs precis!?!?!? Stå på dig!!

Therece skrev 2008-05-29 17:11:21 följande:
    Hämtade ringen idag - jättefin...Längtar!!
  • AnnaochHenrik

Baccus: Fy så trist! Kan förstå att ni börjar bli nervösa...
    Det är ju en aning sent att byta lokal också... Men det kanske är så att de är jättedåliga i service innan, men att allt kommer vara perfekt på själva dagen! Man kan ju hoppas på det.
    På så vis är det rätt skönt att vi har festen i en bygdegård och fixar maten, drickat och personalen själva. En hel del kan gå fel, men vi är ansvariga för att fixa allt själva och har förhoppnignsvis koll...

• Therece

Baccus: Jag hade oxå letat aktivt efter ett annat ställe!! Eller ställt dem mot väggen och tagit reda på vad som är problemet, förklarat vikten av att ni faktiskt MÅSTE veta att ni kan ha festen där. Annars blir det ju lätt panik ju mer det närmar sig..
    Lycka till!

Miss Blue: Glitter får ju in saker titt som tätt o de har en del fina tiaror tycker jag. Där har jag köpt mina pärlhårnålar, ett pärldiadem o ett par söta klämmor med vit blomma med pärlor i mitten - billigt och fint, INGEN kommer vara så närgången att de ser att det inte är världens dyraste accecoarer
    Diverse brölllopsbutiker har ju oxå mängder av sådant, iaf i Malmö. Men du har kanske kollat där? Lycka till! Och tack- tycker oxå ringen är sååå fin Det var kul att prova o g¨runt o vara låtsasgift haha...

Förresten - visste någon hur man gjorde utan bestman, med ringen?? Har mannen den i fickan o tar upp den själv?

• AnnaochHenrik

Therece: Det låter onekligen smidigast att mannen har den i fickan själv, ja!
    Vi ska ha vigeslring båda två, men som tur är får båda plats i samma ask. Best man fick panik av tanken på att behöva hålla reda på TVÅ askar

• Bröllop 2008

Phu, jag verkar vara försten ut av oss

Miss Blue, kan inte du lägga in hela listan i första inlägget som en TS kommentar så har vi den listan med oss hela tråden

• Miss Blue

Absolut, men jag tänkte vänta lite till och se om det blir fler brudar
    Bröllop 2008 skrev 2008-05-30 11:13:10 följande:

Phu, jag verkar vara försten ut av oss Miss Blue, kan inte du lägga in hela listan i första inlägget som en TS kommentar så har vi den listan med oss hela tråden
  • nicolina2008

Miss Blue skrev 2008-05-30 11:33:08 följande:

he he orkade inte vänta.....
    Va snyggt!!
Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)