• Fejs

Pappa

Hmmm har precis fått nys om att min far också gått o förlovat sig. Han har inte sagt något, får reda på det imorgon kanske. Hon fyller jämt i år så i så fall gifter dig sig väl då också... Fan ta dem i så fall! Förstöra morgondagen o hela året för oss i så fall. De vet att vi ska gifta oss i år o vi är redan förlovade. Skulle inte förvåna mig om det är så att de gifter sig... *upprörd!* Vill fan inte gifta mig samma år som min far!!!

• Svar på tråden Pappa
  • matildaochniklas

Nu är jag glad igen!
    Jag brukar tänka att en brors- son eller dotter är ju den finaste presenten man kan få!!! För det är det! Hoppas bara att de kan komma på bröllopet, iaf en stund. Annars ska jaggedom ett specialfotoalbum efteråt Så att dom inte missar min stora dag!

Glad Påsk allihopa!
    Och lycka till TS, det kommer att bli bra!!

• Thailand 08
    matildaochniklas skrev 2008-03-21 21:29:42 följande:
    Nu är jag glad igen!Jag brukar tänka att en brors- son eller dotter är ju den finaste presenten man kan få!!! För det är det! Hoppas bara att de kan komma på bröllopet, iaf en stund. Annars ska jaggedom ett specialfotoalbum efteråt Så att dom inte missar min stora dag!Glad Påsk allihopa!Och lycka till TS, det kommer att bli bra!!
    Så ska det låta! Och tänk om du får bli gudmor till babyn?
    I vilket fall som helst så har du nåt att gulla med tills det är dax för en egen...
  • matildaochniklas

Haha, ja det är ju perfekt! Jag kan experimentera på deras barn så länge
    Att jag blev sur först beror nog bara på att det liksom vart en chock. Jag har länge trott att dom ska ha barn men nu började hon skolan så jag trodde att dom hade skjutit på det, men icke! Så nu ska jag bli faster

Thailand 08 skrev 2008-03-21 21:32:06 följande:

Så ska det låta! Och tänk om du får bli gudmor till babyn?I vilket fall som helst så har du nåt att gulla med tills det är dax för en egen...
  • Thailand 08

jag är faster till 3 stycken! Blir väl mormor och farmor om några år!

• brud080808

har inte läst hela tråden, men ts gör det så mycket att du gifter dig samma år som di far? vad spelar det för roll?

• Anna  Sol

Nu får du väl kamma till dig! Du äger väl inte 2008 när det gäller bröllopsfronten? Jag förstår verkligen inte VAD det är du upprörs över?

Vad glad att din pappa är lycklig istället och skippa egotripen!

• bäbbles

Men du vet ju inte ens om de har tänkt att gifta sig iår o då är det ju kanske lite onödigt att reta upp sig..vänta o se. Tror ju knappast att de tänker gifta sig samma dag så då borde det ju inte spela nån roll iaf...det är väl bra att de är lyckliga eller?

• jeslin

Har inte läst allt...

Men ärligt ts du är väldigt ego nu skärpning

• Lucia05

Man har väl inte ensamrätt på det året man gifter sig? :-O

Svar på tråden Pappa