Augustilistan del 4
Miss Blue skrev 2008-04-14 08:00:58 följande:
Just nu är det mest pyssel, håller på med våra monogramljus, påbörjat placeringskorten...Har köpt lite sidenband som jag bl a ska ha virat runt handtaget på min brudbukett samt tärnornas buketter, samma sorts band fast smalare ska vi knyta runt ljusen (är det planerat iaf!).Vi letar musikalternativ, har inte bestämt hur vi ska göra (är sent ute), en dj har vi fått totalt pris på 4000kr - det känns mycket....Det finns ingen ljudanläggning i lokalen så då måste vi fixa det själva (dj in a box är fullbokat i städer närmast oss tyvärr), någon som har tips!!!!????? Hur ska ni göra?????
Har ni löst musikproblemen miss blue?
Jag annars är kanske ett tips att kolla bland anhöringa som är musikintresserade och tekniska med ordentilga högtalare
Vet inte om man endast kan hyra högtalare någonstanns sen kanske egna cdskivor fungerar???
Vi kommer ta med egna skivor och spela i lokalens ljuddanläggning. Min sambon som är lite kunnig när det gäller sånnt, han märkte att dom hade en projektor i vår lokal och tyckte att det vore roligt att spela upp musikvideorna samtidigt. Ialla fall senare under kvällen vid dansen.