Augustilistan del 4
...men de kommer garanterat att vänta till sista osa-dagen istället...hmmmmmm
...men de kommer garanterat att vänta till sista osa-dagen istället...hmmmmmm
Igår var det ett par som tackade nej (de första hittills), de var bjudna på ett annat bröllop SAMMA DAG och hade fått den inbjudan tidigare än vår.......
Så kan det bli ibland
Det är upp till er!
Vi kommer nog ringa och höra om det är några som inte hör av sig till osa-dagen. Hoppas att vi inte behöver göra det!
Har bjudit 31 pers, 2 har tackat nej, 24 har hittills tackat ja
Vi har samma präst som Sussa84!!!!!!
VAAAAAAA vad mer kan hända nu
Jag blir galen!!!
Problemen hopar sig
*prästen ska åtalas (vi har samma som Sussa84, se tidigare inlägg)
*festlokalen ska säljas (de säger att det inte är någon fara med bokningen - men vem vet?!)
*dj in a box= fullbokat (tack vare M2B får arsl-- ur vagnen för sent!!!!)
Vad ska hända mer? Kyrkan brinner ner, cateringfirman går omkull????????? GAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Man undrar ju om någon vill säga oss nåt?????
Är det verkligen meningen att vi ska gifta oss..
jag hoppas det... just nu känns det skit
Hej alla!
Igår skickade jag ett fax till församlingen och igår vid 21-tiden ringde de därifrån så vi fick prata med dem om vår prästs åtal. Hon trodde inte att de skulle hinna komma fram till någon beslut om detta innan vårt bröllop och de vet inte ens om det kommer bli mer än kanske böter. Vi får helt enkelt ha is i magen och vänta, i värsta fall får vi ta en annan präst men vi diskuterade igår (M2B och jag) och vi sa att huvudsaken är att vi gifter oss, sen kanske vi får ta att vi får en gammal stofil som viger oss... men det är ju inte det viktigaste!
Vår lokal (sockenstugan) är det inte heller något klart med, med tanke på att det bara är ca 4 mån kvar så KAN de bara inte ta bort bokningar (det är fullbokat till oktober). Men som sagt några garantier har vi inte. Det får bli som det blir, jag orkar inte gå och oroa mig mer nu, det får lösa sig på nåt sätt!!!! Tack för ni orkar lyssna mina BT-zillas systrar
sommarbrud 080802- jag gillar den rosa, tyckte den andra var fin i modellen men kändes inte så somrig i färgerna
Just nu är det mest pyssel, håller på med våra monogramljus, påbörjat placeringskorten...
Har köpt lite sidenband som jag bl a ska ha virat runt handtaget på min brudbukett samt tärnornas buketter, samma sorts band fast smalare ska vi knyta runt ljusen (är det planerat iaf!).
Vi letar musikalternativ, har inte bestämt hur vi ska göra (är sent ute), en dj har vi fått totalt pris på 4000kr - det känns mycket....
Det finns ingen ljudanläggning i lokalen så då måste vi fixa det själva (dj in a box är fullbokat i städer närmast oss tyvärr), någon som har tips!!!!????? Hur ska ni göra?????