Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

Augustilistan del 4

Jag gillar "Come away with me" med Nora Jones, men jag tror inte att jag kan hitta en solist som kan göra den låten rättvisa...det ska vara Nora som sjunger den Jag får rysningar när jag hör den...!

Humlanhubbe skrev 2008-05-04 21:41:35 följande:
    Ja den är fin..men svårt att välja,håller med dig!Finns otrioligt bra låtar o många dessutom!Kanske kan man få en bonus-solosång på festen(vår solist och vän kommer givetvis vara där)..så vem vet
  • Miss Blue

*funderar*
    Kunde inte Nora komma förbi och dra en låt när vi gifter oss?!?!?!?
    Och är det så att Sonja Aldén har vägarna förbi så är väl vi inte sena att bjuda in...he he

• Miss Blue

Det är väl inte FÖR höga krav??????

• Miss Blue

Jag är glad bara vi slipper höra en som sjunger Ave Maria falskt som attans (det första bröllopet vi var på tillsammans, M2B & jag). Det var nog bland det värsta jag hört....!!
    Till saken hör att brudparet inte önskat någon "skönsjungande" Ave Maria, trots detta ville "solisten" ha betalt för falsksången!!! Maken till fräckhet!!!!!! - Hon fick inte ett öre!

• Miss Blue

Det är vääääldigt dött här i tråden nu för tiden!?!?!?!?!?!?

• Miss Blue

..eller är ute i det fina vädret?
    Man tycker att det borde vara en massa diskutioner nu, det närmar sig ju med stormsteg!!!!!
    Idag har vi 108 dagar kvar enligt weddingannouncer-räknaren på vår sida!!!!!

Längtar efter vår stora dag!

• Miss Blue

Äntligen är det min tur - Spännande att vara med i tv....jag har lite svårt för Anna Skipper men stort lycka till!!!
    Ser fram emot att se er IRL på tv sen. När kommer det att sändas ungefär (och hur ska vi veta vilka som är NI?)

• Miss Blue

Strumpeband finns dels i bröllopsbutiker men även på de vanliga underklädesaffärerna typ Twilfit, Triumph osv

Jag ska ha strumpeband

helene306 skrev 2008-05-07 22:57:54 följande:
    Ska ni ha strumpeband? Vart hittar man såna?
  • Miss Blue

Hej tjejer!
    Ni lever!!
    Man hade ju nästan gett upp hoppet så dött som det varit här inne

Vi har lite på g här och där känns det som....
    På söndag kommer vår ev blivande solist och "provsjunger" för oss (håll nu tummarna att det funkar och att vi kan boka henne på stört!). Vi har inte träffat henne förut men hon verkar väldigt trevlig per telefon

Håller på med festprogrammet, tycker det är skitsvårt att få till det bra......och inte får man så mycket hjälp utav M2B precis...frågade igår när jag satt och slet om det var något han ville ha med i festprogrammet. Fick ett otydligt svar tillbaka "han skulle fundera"...ehhh jaha suck
    Men vilket jobb det är med programmet! Nu har jag väl ca 5 sidor kvar att fylla.

• Miss Blue

Jag har funderingar på att fixa fram tröjor till min M2B och mig till dagen efter bröllopet. Vi ska öppna våra presenter hemma hos oss i lugn och ro då. Det skulle vara kul om vi hade "Nygifta" t-shirtar eller nåt då. Har kollat runt lite på nätet men det är ju tokdyrt att beställa!! Själva tröjorna i sig är ju inte dyra men med frakt och allt blir det massor - suck det hade varit så kul att ha.....
    (vill inte beställa från utlandet, ja jag är lite kinkig?!)

Svar på tråden Augustilistan del 4