Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

Augustilistan del 4

Fniss jag känner igen mig i tankegången, jag var nästan mer engagerade för några månader sen än vad jag är nu, nu är jag jätteavslappnad - fast det finns massor kvar att göra!!!

Jizz - vi kommer troligtvis att ha en riktig DJ (där sprack vår budget) men det känns som det kommer bli jättebra!!! Har inte helt bestämt än men det lutar åt det!! Mindre jobb för oss= skönt!
    Vi vill bara njuta på vår dag och då är det nog rätt skönt att ha lejt ut de stora bitarna på andra.....

• Miss Blue

Jag tror det är jätteskönt att slippa göra själv!!

Humlanhubbe skrev 2008-04-17 11:48:52 följande:
    Vi har ju bokar musikanordning men kommer oxå leja ut ansvaret på andra såklart så vi slipper springa o pausa,ändra musik mm då det ska talas o lekas mm..
  • Miss Blue

Hoppas bara att man kan släppa sitt skötebarn: BRÖLLOPET
    Man lägger ju ner så mycket tid och själ i hela bröllopet så jag hoppas att jag kan slappna av och bara njuta av all vår planering

• Miss Blue

Det beror nog mer på totaltiden än hur många låtar det är....hur många timmars musik är det??

• Miss Blue

Ni får väl beräkna ungefär hur lång tid ni kommer att behöva musik och sen se totaltiden på era skivor så det räcker, annars får väl skivan börja om igen

Det är så otroligt svårt att beräkna tiden för hela dagen tycker jag. Vi satt och spånade hur länge vi behöver dj, hur lång tid det tar efter vigseln, skålen, maten, tårtan mm mm det är ju nästan omöjligt!! Det blir väl tvärtemot vad vi tror
  • Miss Blue

Tveksam faktiskt, det kommer nog var sorl och prat ändå, det kan bli för mycket med musik i bakgrunden oxå....
    Sen blir det väl lite tal och sång och spex och då känns det lite överflödigt med musik iaf till maten.......hmmmm

jizz skrev 2008-04-17 14:32:25 följande:
    Kommer ni ha musik under middagen?
  • Miss Blue

Har hört från många att det kan dra ut på tiden på kyrkbacken efter vigseln, folk vill kramas och gratulera, fotografera mm sånt går ju inte att planera!

• Miss Blue

Oj blir det så långt!
    Jag fick för mig ca 20min...men det beror väl på om det är solosång mm kanske?!
    Man får väl försöka uppskatta en tid på ett ungefär, det måste ju inte gå i ett hela tiden heller...
    Middagar kan ju dra ut på tiden
    Jag hoppas att vi får en kanonrolig fest som vi kommer minnas länge

• Miss Blue

Oj ett helt segel!
    Ska du ha det i taket av lokalen eller?

• Miss Blue

Maffigt!
    Finns det inga seglarklubbar eller liknande som du kan låna eller hyra från?

Svar på tråden Augustilistan del 4