• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Carma: Hur gick tillväxtUL?
    Jag ska till min barnmorska imorgon, hoppas hon har lugnat ner sig och inte är så nervös som hon var sist och gör så många tabbar... i så fall ringer jag och ber att få byta...!

Nån av er andra bullbagerskor som har funderingar på att gå o fota magen? Proffsfota menar jag...

• Frujj

Carma: Kul att se bebis
    Tycker oxå det är jättesvårt att se några avslöjande detaljer på de där UL-bilderna. En kompis till mig såg direkt att hennes barn hade snopp, fattar inte hur hon såg det..?!?

• Frujj

Carma: Kul att se bebis
    Tycker oxå det är jättesvårt att se några avslöjande detaljer på de där UL-bilderna. En kompis till mig såg direkt att hennes barn hade snopp, fattar inte hur hon såg det..?!?

• Frujj

På tal om bebisar, så vet jag inte om jag tipsat om denna tråd förut, den är himla kul!
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m32429270.html
    Länkar till tidigare trådar finns i första inlägget

Carma och Nibla: Hur har ni det med sammandragningar, förvärkar??
    (sorry alla andra att det blev lite baby-gravid-förlossningsprat här)

• Frujj

Värst vad maken kvider i soffan *fotboll*

• Frujj

God lunch!
    Ledig idag för skolavslutning. En alltid lika jobbig/frustrerande dag pga vissa olika detaljer. Ja ni vet.
    Skönt att vara ledig iaf!

Kul att två från gruppen snart jobbar på samma ställe, då kan ju vi andra sluta upp där mitt i centrum för luncher oxå!

• Frujj

Gooooosh jag har en sak jag behöver vräka ur mig och få lite stöd/goda råd i.... ska försöka knåpa ihop ett mail... om ni orkar lyssna såklart...

• Frujj

Vad bra, får försöka få lite tid sen så jag kan skriva nåt
    Kan man förlänga dygnet några timmar så man hinner med???

• Frujj

Arbetsintyg eller nåt, du kan väl förklara vad du vill ha och så får de skriva. Finns ju ett där de bara skriver antal år du jobbat där och om du jobbat tex 100% och så finns det ju ett sånt dom skriver när dom skriver vad dom tyckte om dig.. mer som en skriftlig referens kan man väl säga.
    Fast det finns nog andra i gruppen som är proffs på detta...

• Frujj

V 27 är jag ledig, lunch nära Tezz och Abbes jobb då, någon?

(ej måndag)

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....