• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

*screeeeech*
    Nu vet jag vad det är som biter mig, det är fågelloppor!!
    Vi har ett fågelbo i våran lilla trädgård som är översållat med svarta små fågelloppor. Usch!!
    Läste om det på nätet igår och om det ligger kvar larver i boet från året innan så kläcks de när vårsolen kommer fram, och i väntan på att fåglarna ska komma så hoppar de på människor och biter dem och suger blod istället. *blääääääääääääääääääää*
    Som tur är så bor de inte på en utan biter/äter bara och hoppar av.. men ändå!! usch!!
    Så ni nyblivna husägare, får ni bett som kliar hysteriskt så se er om efter fågelbon... det kan vara dom som är boven i dramat!

Ska dammsuga och byta lakan helt hysteriskt sen.. ett vanligt myggbett är rena fröjden jämfört med det här!!

Ab: Hade 1000000000000 ggr hellre varit på ditt spa

• Frujj

Bauti: Grattis till öppningen! Lycka till nu och hoppas affärerna går strålande
    En fråga till dig: Såna där rabarberblad, om de är gjorda i betong (eller vad det nu är...) kan man lacka dem då?

Nu har jag städat som en galning, helt slut i hela kroppen. Dammsugit, svabbat golv, tvättat mattor och varit hysterisk över minsta lilla svarta prick. Har dessutom dammsugit genom alla lager i sängen och bytt lakan. Nu hoppas jag att jag skrämt bort allt vad fågelloppor heter. Otrevliga kryp det där.

Ha en skön vecka, har heller inte tillfälle att gå in här på dagtid, men ska försöka läsa ikapp lite på kvällarna!

Nibla: Hittade du ut ur djungeln?

• Frujj

Godafton kära vänner =)
    Har inte haft tid att kika in här o inte ens läsa ikapp.
    Fullt upp med allt annat. Kikade i almenackan förut idag ohc såg att hela nästa vecka är fullknökad med grejor efter jobbet.
    *puh*

Nibla: Hoppas det är trevliga läkare där på vårdcentralen i förorten, det är dom jag ska jobba "mot". (eller heter det med?)

Nibla igen: Är det inte snart dags för den STORA ETTÅRSDAGEN?
    =)

Jag har skaffat mig en ny mobil! Så nu ska jag börja mobilblogga så det blir lite fart på min blogg.. irriterande nog får jag felmeddelande hela tiden att det är nåt kommunikationsfel men jag får väl fixa det nån dag....

• Frujj

Kanske dags för årets första dopp... !
    I så fall rekordtidigt för min del.. iaf på många år....

• Frujj

Godkväll i stugan
    Hoppas ni har haft en underbar helg i sommarvärmen.

Jag har badat!! Bildbevis finns på min blogg... :=)

14,5 grader var det, kallt men uppfriskande...!
    Man är väl viking...

Hihi

Ha en skön vecka, kommer inte hinna kika in här så mkt, fullt upp varenda dag.

• Frujj

Godkväll
    Livet är en stressig cirkus! En sak efter den andra varenda dag efter jobbet.. visserligen flyter veckorna på fort så det är helg nästan med en gång igen men man vill ju hinna leva oxå, inte bara springa på utvecklingssamtal, städdagar och annat krafs som ska hinnas med.

Hoppas ni alla mår bra!
    Grattis igen Tezz, hoppas löneförhandlingspeppet gett resultat...
    Linum: hur går det med rygg och man? Var det där vid rondellen vid en stor skola som börjar på T och en kyrka som oxå heter nåt som börjar på som det hände?

Ses snart!
    Har mailat er svar på grillarkvällsmailet!

Kram från mig!

• Frujj

Ingen som inte bara råååkar ha vägarna förbi Kungshamn i helgen??

(en grej på Blocket... ni vet en sån där som man sitter två i eller snarare sätter två i )

• Frujj

GRATTIS!!! till Addiz till att ha kommit in på utbildningen!
    Vad kul!

Och Tezz du har väl tackat ja till jobbet nu??!!???

Ses snart!

• Frujj

Hej alla!
    Tack för igår! Jättetrevligt, god mat och otroligt trevligt sällskap!
    Som Carma säger, bästa medicinen när man inte är på topp!

Liten W hälsar till alla att han hade jättekul och att han somnade innan vi ens hunnit ut till "stora vägen" sen sov han till 9.30 imorse... zzz Helt utmattad efter en skojjig kväll med andra ord =)

Nu är det snart dags för simning, ha en bra 17 mai!

Kram från oss!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....