• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Sen fanns det en mammaaffär längre upp på högersidan av Linnégatan, shoppade en hel del där när Lilleman låg imagen, men den affären försvann tyvärr, synd för det hade jättemkt och var bra!

• Frujj

Iväg till jobbet!!
    Vi hörs!! Kram!

• Frujj

Goder afton!
    Hoppas ni har haft en trevlig fikaafton. Jag hade trevligt i badet förutom att det var kallt i vattnet trots ett intensivt gympande. Dessutom ropade en tjej genom hela duschrummet "oj vilken vecka är du i egentligen, med den jättemagen??!!?" Det visade sig att hon gått 7 veckor längre än mig men hade mindre mage... jaja är det tredje så är det! *ler stolt*

Idag känns det lite som om sommarlovet börjar, jobbar min sista dag på det jobb jag är nu och sen på måndag är jag heltid i den där andra lilla gulliga staden ni vet. Så passa er ni som bor i lilla byn halvvägs mittemellan (ja ni fattar hopppas jag ) jag åker förbi varje vardag!!!
    Fast kommer jag på oväntat besök vill jag inte ha Gevalia.. hihi

Har inte alls lust att gå o lägga mig. Lilleman är bättre idag men hade ändå lite hög temp, 37,6. Vet inte om det är "feber" på en sån liten eller inte?? Dagis eller inte??
    Ja får se imorgon. Kan ju inte vara hemma sista dan, pappa N får vara hemma i så fall!

Hoppas ni har en bra kväll så hörs vi snart!

Vad säger ni, ska Addiz flytta till Åre?? Är det klart och bestämt??? Hoppas ni har många extrasängar....
    BT wedding team kommer på besök.. inklusive tre bebisar *ser framför mig....*

• Frujj

På tal om det där med jobb som det skrevs om lite tidigare i sidorna här, jag ville hemskt gärna ha en fast tjänst innan jag ska iväg på mammaledigheten för at ha nåt att komma tillbaka till.. men nu har jag slutat att tänka så. Visst vore det skönt att veta, men nu försöker jag tänka att jaja det löser sig. För det gör det alltid på nåt sätt! Har ju kvar min undersköterske-tjänst i ena stadsdelen här i gbg men ibland tänker jag att det hade kanske t o m varit bättre att vara helt "fri" för att kunna hoppa på vad som helst i min bransch.

• Frujj

.... och på tal om min bransch så JAJA men bra tallriksmodell någon (Linum?) skrev om förut
    Man måste få lite näring till själen oxå...

• Frujj

hmm vad konstigt mitt förra inlägg blev. Inte meningen att skrika jaja, hmm funderar på vad det var jag skulle skriva. Iaf att det var en lustig tallriksmodell!

• Frujj

Linum: nä jag skrev ju att tallriksmodellen du skrev om var en bra tallriksmodell för själen

hihi

Ha en jättetrevlig valborgshelg allihopa!

• Frujj

Ja nu vet jag!
    Jag skulle skrivit: ...jajamen, bra tallriksmodell... inte JAJA men

hmm måste vart fel på mitt tangentbord just då

Fast det kan ju bli en tallriSKmodell oxå....

• Frujj

USCH och BLÄÄ jag blir biten av nåt svart litet kryp hela tiden, jag blir galen!!! Satt ute i trädgården i en kvart eller nåt sen hade jag tre bett som kliar nåt så in i skogen!! Detta har hållt på i typ två veckor nu och jag blir galen!! Har sett dom två ggr, och undrar vad sjutton det kan vara? Mina ben (det är där dom är främst) är ingen vacker syn.. och snart har jag tagit slut på en hel tub med kortisonsalva.. *kli kli kli*
    Ingen som är expert på trädgårdskryp som gillar människoblod??

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....