Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Linum: Hmm... ska kolla runt lite!
Ska bli så kul att träffas imorgon, behöver lite balsam i min sårade själ!
Linum: Hmm... ska kolla runt lite!
Ska bli så kul att träffas imorgon, behöver lite balsam i min sårade själ!
Linum: Hittar bara att det är mellan 240-260 dagar per år... *letar vidare*
Nides: Skönt att höra att det inte bara är jag som är så blödig! Ang. muffinsen... jag tänkte testa ett nytt recept denna gången, så det blir nog inget sånt. Förutsatt att det nya receptet inte går åt skogen så jag måste akutbaka nya! Hehe!
Verkligen längtar tills imorgon! Maken sa att han kan köra så jag tänkte ta med mig en flaska vin, heeeelt till mig själv! *fnissar*
Ledsen Linum, har letat som en galning men inte fått fram nått vettigt svar på antal dagar... du får nog ringa löneavdelningen och fråga.
Linum: Frågade lönetanten här, hon sa att enligt schablon räknar man ca 235 dagar!
Addiz: Det är min make som är allergisk, men det ska nog gå bra ändå med vovvarna! (hoppas jag) En del hundar tål han, en del inte alls. Det är desstovärre med hästar och det är väl inge n som ska ta med det va?
Va tyckte ni om spelet Babbel då, som jag hade med till Bokenäs? Det där man skulle välja en medspelare och babbla om en sak? Brukar passa bra om man är många!
Abbe: Inte ska du säga att jag är grymt bra på sångtävling, då får jag bara prestationsångest och kommer att få minnesblockering! Fast det kanske är det du vill? Hahaha!
Addiz: Superdupermegajätteroligtkul!!!!!!!!!! Grattis!!!!
Då får du definitivt räkna med besök från Commander Weddingteam!
Hur många kan man vara i "ärligt talat"?
Hörrni, va tyckte ni om Babbel då??? *undrar*
Addiz: Hur länge blir du borta? *snyftar*
Förresten, Carma, det är ordspråket var helt underbart! Det får bli mitt favoritordspråk!
Linum: Det är de dära spelet där man först väljer valfri ny medspelare varje gång det är ens tur. Sedan tar man ett kort och slår på en tärning. Blir det en 3:a tex. så får man ordet på plats 3. Sen ska man tillsammans med medspelaren försöka förklara det för de andra motspelarna vilket ord det är och på tidspress som man väljer själv efter vilken svårighetsgrad man tror att ordet har. Kruxet är att man bara får säga ett ord var! Den motspelaren som gissar rätt får poäng och givetvis spelarna! Det är busenkelt och brukar få igång alla inom kort!