Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Abbe: Har du olika? Var det du som hade alla de roliga varianterna?
Abbe: Har du olika? Var det du som hade alla de roliga varianterna?
Ja, vi behöver inga lekar, vi klarar oss ändå!
Det kan ju bli mysigt att bara sitta ner alla och prata, som vi brukar göra. Det är ju mysigt!
Eller stå... om man nu vill det! *fniss*
Carma: Hade varit kul att se er (och Nibla också förstås) ikväll! Hoppas att ni båda bullbagerskor mår bättre ikväll!
Jag har inte med mig en kaka... utan snarare ett monster som liknar nån slags cheesecake! *skratt* Tänkte jag skulle prova ett nytt recept och det finns ju alltid risker med det... fast jag hoppas att Linum hade rätt, att det kan smaka gott ändå!
Vet inte vad jag gjorde igår, var väl trött i huvet eller nått... ni får se, jag har skärt upp "tårtan", men inte som en normal människa gör, i tårtbitar... nänä... jag har skärt den i remsor! Hahaha! Får väl skylla på att jag har tankarna nån annanstans nu förtiden... Tur att maken kör ikväll!
God morgon tjejer!
Tack för mycket för i fredags!!! Maken hälsar och tackar han me! Ni är perfekt medicin att skingra tankarna me!
Nibla: Tusengånger Grattis på 1-års dagen!!!! Minns det som de va igår när jag hämta er på Eggers!
Abbe: Inte kul att vara ledsen, men gott att du får lite bekräftelse nu iaf!
Jag har lagt upp massa bilder på fikasugna-bloggen från i fredags!
Hmm... nån som haft besök av Pälsängrar nångång?
Nibla: Det är små kryp som älskar att tugga i sig päls, ylle och tyg! Vi hittade en liten koloni i våra kökslådor igår. Fattar bara inte va det gör där, för vi har ju inget annat än bestick, metall och plast i lådorna? Jag ringde iaf. Anticimex förrut och det ska tydligen räcka med att bara storstäda köket och kontrollera i garderoberna att de inte spridit sig dit... *muttrar* Jädra ohyra... tyckte att det räcker med våra andra husdjur, silverfiskarna! Fast när jag tänker efter... har inte sett så många silverfiskar på jättelänge??? Kanske har pälsängrarna jagat bort dom? Åh, det kanske är ett krig i våra lådor! *hjälp!*
Nides: Jag vill gärna leka...
Håller på att rensa i datorn... vill ju inte lämna efter för mycket personliga grejer! Haha!
Nides: Är du kvar? Hihi!