• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

fika på tisdag då????????????????? :-d

• FruTez

Hmm... va ni var svårflörtade då!!

Ok... så här då...

FIKA PÅ STAN: Onsdag nästa vecka den 4:e!

• FruTez

Nides: Du är MYCKET snyggare!!

Jag vet att ni har mycket nu tjejer, men finns det nått intresse av att träffas och ta en fika på stan snart?

• FruTez

Åh, vilken trevlig idé med picnick i trädgårdföreningen!

Verkar som det är svårt att få ihop en dag som alla kan.... Är det några fler som kan tisdag nästa vecka den 3:e? Sedan börjar ju midsommar närma sig och folk få mer och mer att göra...

Fika på stan, tisdag 3:e!
    nibla
    Tezz

Några fler?

• FruTez

Fick precis besök av min Gudson och hans föräldrar! Åh, så sööööt!! Jag provhöll honom i 20 min och jag kan säga att jag är helt SLUT i armarna! Hur tusan ska jag orka bära honom på dopet? Kommer tappa honom i dopfunten! Hahaha! Måste hem och öva upp bicepsen!

• FruTez

Ab: Var de bokbytardagen den tredje?

Va synd... verkar svårt... inte många som kan... jaja! Vi får väl ta det efter midsommar eller så. Fast då går alla på semester... hmmm... jag vill ju fika! *muttar att alla har såna fullspäckade scheman*

De som vill fika kan ju höra av sig om de vill! Jag är iaf. ledig en hel del!

• FruTez

Nibla: Jasså, ni bjuder på Center? När vi hade öppethus bjöd vi på Mariannegodis, fast på omslaget stod det företagsnamnet istället! Ganska ok, men ifall jag ska vara ärlig, så föredrar jag Center!

• FruTez

Morsning!

Jag börjar ju en timme tidigare hela denna veckan. För mig så är inte en timme så himla mycket och ibland är jag ju på jobbet en timme tidigare bara för att jag åker med maken de dagarna. Så det är inte helt ovanligt att jag är här från kl 7. Fast det verkar som att folk här tycker det. Får både igår och idag har jag fått höra saker som "åh, hur känns det att vara uppe så hääär tidigt?" "Jasså, börjar du reeeedan?" Osv osv... Jo, tack, det känns finfint att vara uppe såhär tidigt. Jag menar, det är ju ett under att solen ens gått upp! *fniss*

• FruTez

Nibla: Var hade du köpt de där fina topparna du hade på dig i söndags? *me likie* Jag vill köpa nått liknande nu till sommaren och tänkte kika runt lite!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....