• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Abbe: Har funderat, sa inte Addiz att hon landar klockan ett i stockholm och att de sedan skulle köra bil ner? (vet inte om jag hörde fel) Det tar ju längre tid än tre timmar att köra ner juh... Förresten, kul med schlagerparty!

• FruTez

Jag sitter och äter jordgubbar... *smask* Svensk odlade, svindyra, men faktiskt helt okey! Föll för reklamtexten på asken: "Svenska jordgubbar, odlade för dig av Mona o. Sten Olsson i Simrishamn" Oj, är de odlade just för MIG? Då MÅSTE jag ju verkligen köpa dom! *skratt*

• FruTez

carma: För min egen del så spelar det inte så stor roll ifall det blir lördag eller söndag... jag kan båda dagarna! Det var bara en tanke som slog mig eftersom det är några som fallit bort! Förresten, ska jag baka nått och ta med?

• FruTez

Nides: Nu när du köpt almenacka, så kan du scrappa den så som Carma brukar göra! Det blir ju görsnyggt! Tips bara till dig som blivit så pysslig på sistonde! När ska vi förresten ha pysselträff igen?

• FruTez

Carma: Då struntar jag att ta med mig nått, om det ska vankas Carma speciale, passionsfruktskaka, eller nått annat gott!

Jag som tänkte gjort choklad cheesecake! Får bli nån annan gång istället. Ibland glömmer jag bara av att det faktiskt finns fler personer än jag som faktiskt tycker om att baka! Hahaha! *skrattar* Kanske kan jag bjuda på kakbuffé när ni kommer till mig? *ler*

• FruTez

Hej hopp!

Nides: Jag glömde bort att det var idag som J hade konsert! Vilken tid är det?

• FruTez

ab: Ingen husrapport idag... än så länge! Maken är ute på tomten och kommer in till jobbet vid halv 4. Hoppas på att han har tagit lite nya bilder då!

Nides: Ska ni festa till det innan och så till konserten eller blir det lugnt?

• FruTez

Tjingeling!

Sov jättedåligt inatt... låg och oroa mig att jag skulle försova mig! Jobbar 7 till 17 hela veckan och är ju van att åka med maken de gångerna jag börjar tidigare, men han kom inte hem inatt. Han har ju Jouren och har jobbat.

Carma: Tack för supergod mat och fika igår! *mums*

Tack alla för trevligt sällskap igår!

• FruTez

Hej hopp!

Någon som har lust att träffas och ta en fika på stan på Onsdag???? *Säj ja nu tjejer!*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....