Fikasugna GbgFruar träffas igen....
I slutet av augusti... som det ser ut nu!
Nä, jag ska inte sälja grejerna på Loppis... jag bara undrade lite. Känner för att hyra en container och bara slänga slänga slänga!
I slutet av augusti... som det ser ut nu!
Nä, jag ska inte sälja grejerna på Loppis... jag bara undrade lite. Känner för att hyra en container och bara slänga slänga slänga!
Detta måste ni bara höra...
Jag hjälpte en kollega, så lutade han sig fram och pekade med fingret på min näsa, precis som om jag hade smuts på den. Jag frågade va det var och då borstade han till mig lite lätt på näsan. Så sa han att han att han trodde att det var smuts och jag svarade att nä, det är mina fräknar. Istället för att vara utspridda över hela ansiktet så har de party mitt på min näsa. Då sa han att det var ju bra att det inte var smust. Det hade ju inte varit kul att gå omkring med smuts på näsan. Då svarade jag honom att det är ju då mycket värre att gå omkring med fräknar på näsan som ser ut som smuts! Hahahaha!
Usch... jag ser smutsig ut! Hahhahha!
Hej tjejer!
Carma: Va skönt att allt gick bra med träden. Måste verkligen kännas gott att slippa oroa sig för att dom ska välta nästa gång nån syster till Gudrun är här och hälsar på!
Frujj: Va kul att ha haft första kunden, och att det gick så bra! Kommer du att ha mycket kundkontakt framöver?
Addiz: Ha det så gott i Istanbul och relaxa så mycket du bara kan!
Linum: Har det blivit lite bättre i ryggen eller har du tröttnat på att vara hemma? Hoppas på det förstnämnda! Trevligt att du är i trå'n och hälsar på ändå!
Va är det för pocketbytardag ni pratar om? Blev lite nyfiken!
Imorse när jag åkte från svärföräldrarna till jobbet så såg jag vårt hus! Eller vissa delar av det... inplastade... hahaha! Igentligen bara ytterväggarna... och de stod kvar på lastbilen... men ändå! Det ska bli såååå spännande ikväll när jag åker tillbaka efter jobbet. Då ska väggarna vara på plats!!
Så... idag blir vi med hus!
Åh... nu har jag uppdaterat min blogg!! Hihi!
Jag får redan nu be om ursäkt ifall jag tjatar ihjäl er de närmaste dagarna angående huset... men jag är så uppspelt!!
Linum: Tack för mailet! Jättebra idé, har några böcker som jag nog aldrig kommer att läsa eller läsa om!
ab: Du behöver inte kolla om det är ok, för min del iaf... jag hoppar över det. Slänger nog de böckerna också, verkar vara lättaste sättet att bli av med skräp!
Så, nu är väggarna på huset på plats. Nästa steg blir väl takstolarna tror jag. Maken har både filmat och fotat i mängder, ska bli kul att se ikväll!
Ab: Har du bjudit in så många fler plus oss 3 som Linum mailade till? Det var inte illa!
Tyvärr så ligger det inte i mina händer när jag slutar... måste invänta besked från chefen. Verkar iaf. som att jag slipper de där två månaderna uppsägningstid!
Ja, det blir racerväg tillbaka till huset efter jobbet! *längtar* Har lagt upp ännu en ny bild på bloggen. De börjar bygga upp de bärande innerväggarna nu!
Ab: Jo, jag förstår att det är hon som bjudit in, annars hade du väl inte haft nån anledning till att kolla med henne först! Fast du behöver inte kolla med henne för min del iaf. Jag hoppar över det. Det är bara ifall de andra Linum mailade till vill gå med!
Det dröjer nog några veckor till iaf. innan du ser ett nytt ansikte i receptionen!
Nides: Har för mig att Carma hade igelkottar och inte ekorrar i trädgårn! *fniss*
ab: Vilken rolig sida med tidningsomslagen!
Ha en trevlig onsdagskväll mina damer! Nu ska jag hem och titta på mitt blivande hem! *längtar*