• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Vad skulle du haft med dig, Nibla? Så att vi inte saknar något menar jag (förutom dig då om du inte kommer...)

• Linum

Här var det dött... Det är livat utanför fönstret dock - de spolar rent avloppsledningarna idag. Brummelibrumbrum.

Jag bakar två olika typer av kakor/muffins. Hittade ett jättesmarrigt recept som jag bara måste prova!!!

• Linum

Nix. Är alldeles för rödd för att göra fel...

• Linum

Trist, Nibla... Ha en trevlig födelsedagsfika!

Resten av er: Det blir ingen kex och ost imorgon. Överlever vi på kakopr och andra onyttigheter? Jag bakar två sorter för säkerhets skull...

• Linum

Nu har min läkare ringt. De har (äntligen) konstaterat diskbråck mellan L4L5. Det var ju precis vad min kiropraktor sade till mig den 14 april när jag var där första gången... Tänk att det skulle ta så lång tid att bli av med diagnosen "ryggont med ischias"...

Haha. Heja mig.

• Linum

Tur att Polisens passdator ligger nere nu när vi skulle åka in till stan och fixa pass... snark...

• Linum

Tack för igår.

Kräktes nästan när ni hade gått hem... Too much candy makes you dizzy...

Nu ska jag dammsuga mattan

• Linum

Det finns bara en storlek på Käck, vad jag vet. Kick heter den faktiskt numera (i ett försök att göra den exportvänlig eller?)

• Linum

Nibla: Herregud vilket velande... Sätt en tid och säg till dem att "passar det inte kan ni ju alltid komma nästa år"... Du missade en kakbuffé igår. Det var trevligt!

Mina svärföräldrar har också skitbråttom hem när de kommer hit. De kommer på lördag morgon och åker söndag förmiddag, för "de har ju så långt att åka, och det är ju så skönt att komma hem när man har varit borta" Vi förväntas dock komma fredag (helst innan vi slutat jobba) och åka söndag kväll. Vi "ungdomar" orkar ju köra och så... Det är ju för *piip* bara 25 mil en väg! Det tar 2 timmar...

• Linum

Ska jag skicka runt vadslagningslistan, så får de två frånvarande bullisarna vara med och slå vad också?

Vad ska "vinnaren" få göra? Vi måste ju naturligtvis göra en tävling av det hela Vi kan ju inte slå vad om pengar - lite trist tycker jag... Någon som har ett bra förslag?

• Linum

Jag har bara moppen hemma. Tror du att vi hinner fram tills de stänger då?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....