• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Vi behöver väl inte hetsleka. Vi har nog roligt så det räcker ändå. Brukar ju kunna tjata hål i hele huvudet på varandra i vanliga fall

• Linum

Jag har så j*vla ont i benet just nu. Kan det bero på att jag städat nästan hela lägenheten?! M har två vänner som kommer hit imorgon och ska springa varvet (idioter... ) Han har ju inte städat, och hinner väl inte heller eftersom vi ska bort ikväll och imorgon ska han till Danmark hela dagen.

*fotar till dammsugaren*

• Linum

Tack för igår!

Väldigt trevligt att träffa allihop (nästan). Nides kämpade väldigt tappert tycker jag

Ha en bra helg allihop!

• Linum

Godmorgon!

Har varit på jobbet i 2 dagar, men sov lite illa inatt så det blev hemmadatorn idag. Skönt.

• Linum

Jag kände mig mycket bättre i benet, så jag chansade och åkte till jobbet måndag tisdag. Det gick jättebra, men nu är jag lite överansträngd känner jag.

Linum har bokmailet. Jag skickar ut det till allihop.

• Linum

Jag kan tyvärr inte på söndag. M:s pappa fyller 60 (något som jag inte kom ihåg... varför ska jag komma ihåg allt?) så vi ska ner till Skåne (igen...!!!).

Fick en chock när jag öppnade lönespecen... 6 000 kr mindre än jag vanligtvis får. Det blir en kul månad. Yippee. *hjular på vardagsrumsmattan av upphestning*

Kram på er!

• Linum

Hej på er

Synd att jag inte kunde komma igår, men var helt slut efter helgen i Helsingborg... Sov mellan 14 och 18 igår, gick upp och kollade på en film och sov sedan kl 22 igen. Jobbar hemma idag då jag hade ganska ont i morse. Nu är det dock bättre!

Hänger väl lite här idag.

• Linum

Neda: Baby, baby... Snygging! Lite Katie Holmes över det tycker jag!

Jag har ingen almanacka, men är inte så upptagen, så bestäm ni ett datum så dyker jag nog upp - pank som en kyrkråtta!

• Linum

Oh! Det låter bra! Baka kaka kan jag i alla fall göra

• Linum

Tezz: Jag följer med spänning hur det går med ert hus.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....