Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Vi behöver väl inte hetsleka. Vi har nog roligt så det räcker ändå. Brukar ju kunna tjata hål i hele huvudet på varandra i vanliga fall
Vi behöver väl inte hetsleka. Vi har nog roligt så det räcker ändå. Brukar ju kunna tjata hål i hele huvudet på varandra i vanliga fall
Jag har så j*vla ont i benet just nu. Kan det bero på att jag städat nästan hela lägenheten?! M har två vänner som kommer hit imorgon och ska springa varvet (idioter... ) Han har ju inte städat, och hinner väl inte heller eftersom vi ska bort ikväll och imorgon ska han till Danmark hela dagen.
*fotar till dammsugaren*
Tack för igår!
Väldigt trevligt att träffa allihop (nästan). Nides kämpade väldigt tappert tycker jag
Ha en bra helg allihop!
Godmorgon!
Har varit på jobbet i 2 dagar, men sov lite illa inatt så det blev hemmadatorn idag. Skönt.
Jag kände mig mycket bättre i benet, så jag chansade och åkte till jobbet måndag tisdag. Det gick jättebra, men nu är jag lite överansträngd känner jag.
Linum har bokmailet. Jag skickar ut det till allihop.
Jag kan tyvärr inte på söndag. M:s pappa fyller 60 (något som jag inte kom ihåg... varför ska jag komma ihåg allt?) så vi ska ner till Skåne (igen...!!!).
Fick en chock när jag öppnade lönespecen... 6 000 kr mindre än jag vanligtvis får. Det blir en kul månad. Yippee. *hjular på vardagsrumsmattan av upphestning*
Kram på er!
Hej på er
Synd att jag inte kunde komma igår, men var helt slut efter helgen i Helsingborg... Sov mellan 14 och 18 igår, gick upp och kollade på en film och sov sedan kl 22 igen. Jobbar hemma idag då jag hade ganska ont i morse. Nu är det dock bättre!
Hänger väl lite här idag.
Neda: Baby, baby... Snygging! Lite Katie Holmes över det tycker jag!
Jag har ingen almanacka, men är inte så upptagen, så bestäm ni ett datum så dyker jag nog upp - pank som en kyrkråtta!
Oh! Det låter bra! Baka kaka kan jag i alla fall göra
Tezz: Jag följer med spänning hur det går med ert hus.