• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Nides: Har du kortkort idag med? *skratt*
    När ska ni hämta kissen?

Abbe: Munsår låter inte kul, hoppas det läker snart!

• FruTez

Nides: Wow, va skoj!! Då får du ta på dig den kortkorta kjolen och den urringade tröjan. Sedan får du stå och vänta och hångla upp J när han går av scen! Hahahha!

• FruTez

Abbe: hihi! Jag blev Weena Swallows! Va blev du?

• FruTez

Wow! Vilka uuuuunderbara kort!!! Du är ju grymt duktig!! Jag försökte att skriva på din blogg, men blev spärrad, trots att jag va inloggad på blogger?

• FruTez

Ovanstående inlägg va ju då till Nides!

• FruTez

Min make blev Bonder Ed "Dripping Balls!

Hahaha!

Weena Swallows och Bonder Ed!

• FruTez

*hmpf* Jag glömde min mobil på köksbordet hemma! *frust* Känner mig lite naken... *försöker sms:a med en penna istället*

• FruTez

Förresten Abbe, skulle hälsa från Frujj att hon nog också kan hänga med den 25:e!

• FruTez

Abbe: Det låter som en bra plan! Synd bara att det är så långt kvar, hihi! Saknar ju er sötnosar!

Nides: Jaaa! Leksällskap till mig och fiskesällskap till gubben! Låter dundermysigt! Vi får höras av senare i veckan och se hur planerna ser ut,

• FruTez

Abbe: Gott med halvdag på torsdag. Här jobbar jag till 17:00. Inga halvdagar på ditt jobb heller för mig sedan... Men, jag är ju redan van så det är ju ingen skillnad!

I min strävan att börja äta nyttigare (igen) och försöka bli av med åtminstonde några p.b.kilon (post-bröllop) så har jag bytt ut dagens glass mot en banan! *yay* Eller nått... :-s

Kan ju säga att kroppen är glad, men godisgrisen i mig gråter! Men jag måste hålla igen, för på torsdag ska jag frossa i god mat!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....