Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Nides: Har du kortkort idag med? *skratt*
När ska ni hämta kissen?
Abbe: Munsår låter inte kul, hoppas det läker snart!
Nides: Har du kortkort idag med? *skratt*
När ska ni hämta kissen?
Abbe: Munsår låter inte kul, hoppas det läker snart!
Nides: Wow, va skoj!! Då får du ta på dig den kortkorta kjolen och den urringade tröjan. Sedan får du stå och vänta och hångla upp J när han går av scen! Hahahha!
Abbe: hihi! Jag blev Weena Swallows! Va blev du?
Wow! Vilka uuuuunderbara kort!!! Du är ju grymt duktig!! Jag försökte att skriva på din blogg, men blev spärrad, trots att jag va inloggad på blogger?
Ovanstående inlägg va ju då till Nides!
Min make blev Bonder Ed "Dripping Balls!
Hahaha!
Weena Swallows och Bonder Ed!
*hmpf* Jag glömde min mobil på köksbordet hemma! *frust* Känner mig lite naken... *försöker sms:a med en penna istället*
Förresten Abbe, skulle hälsa från Frujj att hon nog också kan hänga med den 25:e!
Abbe: Det låter som en bra plan! Synd bara att det är så långt kvar, hihi! Saknar ju er sötnosar!
Nides: Jaaa! Leksällskap till mig och fiskesällskap till gubben! Låter dundermysigt! Vi får höras av senare i veckan och se hur planerna ser ut,
Abbe: Gott med halvdag på torsdag. Här jobbar jag till 17:00. Inga halvdagar på ditt jobb heller för mig sedan... Men, jag är ju redan van så det är ju ingen skillnad!
I min strävan att börja äta nyttigare (igen) och försöka bli av med åtminstonde några p.b.kilon (post-bröllop) så har jag bytt ut dagens glass mot en banan! *yay* Eller nått... :-s
Kan ju säga att kroppen är glad, men godisgrisen i mig gråter! Men jag måste hålla igen, för på torsdag ska jag frossa i god mat!