Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Nides: Vet inte om mitt mail kommit fram eftersom jag inte fått nått svar, men maken och jag kan tyvärr inte den 5/7, just den helgen har han jouren...
Nides: Vet inte om mitt mail kommit fram eftersom jag inte fått nått svar, men maken och jag kan tyvärr inte den 5/7, just den helgen har han jouren...
Nides: Jag förstår! Visste bara inte ifall du fått mitt mail, eftersom jag inte fått nått svar!
Abbe: Är inte säker på vilket möte du menar. Jag hade inget bokat, men mina chefer hade möte i torsdags, det kanske var det mötet du tänkte på? Det verkar iaf. inte vara så lång tid kvar här nu. Det är en ersättare på G. Har blandade känslor, men det blir säkert bra... i det stora hela!
Ab: Nä, allt sker över mitt huvud och jag har inte mycket att säga till om! Inget datum än, men jag for nog det senare denna veckan!
Ab: Känns skönt att veta att åtminstonde en blivande kollega är snäll! *ler*
Hej tjejer! Ville bara önskar er alla en trevlig morgon! *gäsp*
Abbe: Hoppas det inte blir så mycket turbulens. Var det Helsingfors du skulle till?
Carma: Känner du aldrig att du inte har lust att göra kort, men att du måste? Jag tycker det känns helt fel att köpa kort nu, när alla är så vana att få mina egentillverkade kort... hehe! Kom på att min äldsta barndomsvän fyller ju för tusan år nästa vecka, så då måste jag göra något kort till henne... har ingen lust! Haha! Sicka problem! Vill hem och forts. på DopLådan istället! Började lite smått igår och jag måste tacka för att du ville dela med dig av foton på den jättefina lådan du scrappat! Jag har den som inspiration. Du är ju så otroligt duktig!
Igårkväll fick jag en sista minuteninbjudan till en möhippa! Jättekul och jag lyckades få ledigt, då den är nu på fredag. Det är en tjej som jobbade här för ett år sedan. Jag känner inte henne så väl, men jag blev tillfrågad av de som annordnar hippan och det är ju kul! Hon ska vara på en konferens på Hällsnäs på fredag och enligt hennes chef är det ok att vi stormar in och kidnappar henne! Hahaha! Hon kommer ALDRIG att gissa att hon ska hippas när hon stiger upp på fredagsmorgonen!
Hej tjejer!
Nu har jag fått slutdatum här.... fredag den 27 juni...
Ab: Har inte pratat med nya chefen än, måste samla mig lite! Men det blir väl måndag 30/6 som blir första dagen antar jag...