Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Abbe: När går du på semester?
Abbe: När går du på semester?
Okey! Då hinner jag jobba i en vecka...
Ab: Jag äter mer än gärna lunch med dig! Kanske bara så att det blir lite stressigt, då jag bara har 40 min... va finns det för ställen att äta på i närheten? Som man hinner äta på, på 40 min?
Ja, vilken trevlig idé! *me like*
Hej Frujj! *vinkar*
Fy tusan... jag ångrar att jag ska byta jobb! Kommer ju inte kunna hänga här med er på dagarna!
frujj: We´re all ears!
Om man vill be chefen att skriva nått slags intyg eller betyg eller va man nu säger på ens arbete, va tusan heter det??
Så... nu är det officiellt, jag ska byta jobb! *pustar* Har pratat med alla chefer och några kollegor... Min chef här på plats såg alldelles chockad ut när jag sa att jag bara har två veckor kvar! *tår i ögat* Kommer sakna gänget! Hoppas de nya är lika roliga. Kommer vara annorlunda att gå från ett grabbigt ställe till ett kontor där jag bara kommer att ha kvinnliga kollegor vid min sida! *catfight?* Hehe!
Arbetsintyg med referenser och omdöme... Får förklara det så!
Frujj: Lunch någon dag i slutet av den veckan kanske?
Morsning!
Carma: Kortet i min blogg har jag inte gjort själv! Hittade bara ingen bra bild som passade till ämnet. Kom på efter att du frågade ifall jag har stämpeln att jag kanske bör skriva upp det, så nu har jag lagt till att jag inte gjort kortet. Håller med dig om att det var ett jättefint kort! Hihi! Har du lyckats få in en räknare i din blogg?
Ab: *vinkar från Elevatornobody!