Fikasugna GbgFruar träffas igen....
*kram tebax till bauti*
*kram tebax till bauti*
Varför bryr man sig så mycket om vissa saker som andra inte bryr sig om alls??
Linum: Så det var tillräckligt fint och sommrigt för 30 åringen? *ler blygt*
Nides: tack för ditt inlägg! *pözz*
Nides: Vilka coola bilder!
Linum: Yepp!
Funderade på en sak...
Jag har ju inte sagt upp mig så många ggr. så jag vet inte hur "ettiketten" liksom funkar... ska jag bjuda på något när jag slutar?
Jag känner också att jag vill bjuda på nått, men kruxet är vilka, vad och hur? Jag sitter ju och jobbar mot HELA företaget och har ju inte råd att bjuda alla...
Det står på vårt intranät nu att jag ska sluta. Gamle postis på företaget kom förbi förrut och kramade om mig och sa att han saknar mig redan... *sötis*
Gick och frågade chefen här nu ifall han kunde skriva ihop någon slags referens eller intyg på mitt arbete, att han helt enkelt skulle skriva hur bra jag e, sa jag till honom och skojjade. Då sa han att han helt enkelt bara skulle kunna skriva en stor sol! Va gulligt!
Hur kommer det sig att NU får jag reda att jag är bra? Va är det där gamla ordspråket, man saknar inte kon förräns båset är tomt?! Stämmer det?
Tjingeling!
Hoppas att ni haft en härlig midsommar, trots det tråkiga vädret! Messa alla er, men fick inte svar tebax från alla, kom det fram???
Carma: Tyvärr kan jag inte den helgen (11-13/7). Jag kommer ju bara ha en veckas semester i sommar och just den helgen börjar ju semestern och vi ska åka bort... Därför går helgen efter det också bort. Första helgen som jag är hemma ledig igen är siste helgen i Juli 25-27... Har ni bestämt va ni ska hitta på med svägerskan, det är inte så att det blir nån lucka ledig för lite pyssel 4-5 ändå????
Ja mååå hon leeeva! Ja mååå hon leeeva! Ja mååå hon leeeva utihundrade ååår! Hurra, hurra, hurraaa! Grattis Carma! Ifall jag inte misstar mig totalt!
Hoppas ni alla haft en trevlig midsommar! Jag har fått vila upp mitt sargade hjärta...
Shit va trött jag va i torsdags. Efter en hård och känslosam arbetsvecka så åkte vi till huset och pratade med elektrikern i några timmar. Sedan trodde makens föräldrar att vi skulle stanna där och äta, men jag kände nästan panik, att jag behövde åka hem, så vi gjord det. Stannade på pizzerian och köpte kebabrulle... kom hem, bytte om till nattlinne och tog fram maten, då hade pizzerian glömt kebabsåsen! Gissa vad lilla tez gjorde då? Började grina! Det blev en sak för mycket helt enkelt...
På midsommarafton åkte vi tillbaka till svärföräldrarna igen och jag har knappt lyft ett finger hela helgen? åh, va jag behövde bli lite ompysslad och få tänka på annat när det gäller jobb. Varför är jag så känslig? Hihi!