Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Åh, Abbe! Jag anmäler mig frivilligt ifall det finns plats! *fnissar*
Åh, Abbe! Jag anmäler mig frivilligt ifall det finns plats! *fnissar*
Kolla in här... www.danielback.se/index.html
Ser ni Stora Holms dukningen? Det är från VÅRT bröllop!!! *jäkla tjuvar*
Känner alltså inte de som ska gifta sig. De var ett par där när vi dukade lokalen och de måste vara detta paret, annars vet jag inte var de fått korten ifrån!
Åh, jättesynd ifall du inte kommer Nibla, nu när det verkar som att vi äntligen får alla att komma!
Morsning!
Linum: Blev det nått pass igår? Förresten, ang. diskbråcket, blir det operation nu eller vad händer?
Ska bli jättekul att ses ikväll!!
Ville sett Morden i Midsommer, men fastnade i en diskussion med en kompis igår. Hon jobbar extra i en bar i stan och det hade kommit i en känd svensk skådis som hon inte kan komma på namnet på. Hon beskrev honom som lång, i 50-år åldern, mörkgrått lite vågigt hår, lite överklass utseende, tror att han spelat kanske polis i nån film och kanske även nån butter sur typ. Han såg förresten väldigt butter ut i ansiktet. (alltså, han var inte butter, såg bara ut sån) Åh, va retfullt! Har ingen aning om vem hon prata om. Föreslog många personer som tex. Mikael Nyqvist och Kjell Bergqvist, men det var det inte, fast de påminde om honom... Tips någon???
Ab: Jag tänkte också på honom, men enligt min kompis så var det inte han... men ALLT som hon säger stämmer ju in perfekt på honom! Haha! lustigt när man tappar bort namn...
Linum: Tjohoo?
En fråga sådär bara i förbifarten...
Om ni får höra att det ska öppna ett pysselkaffe i stan där man kommer kunna gå och ta en fika, köpa goda kakor och choklad. Även köpa scrapbooksaker, tillbehör för att kunna göra egna smycken osv. Stället ordnar även chokladprovningskvällar och pysselafton.
Bara sådär... va är er spontana reaktion på ett Pysselcafé?
Om man slår ihop pyssel OCH café, så borde det kanske dra till sig två olika sorters kunder???
Det finns ju caféer och det finns pysselaffärer, men det finns ju inga som helst pysselcaféer i stan... Slänger man sedan in Eko/rättvisemärkt... hmm...
Det är en kollega här på jobbet som börjat lite på skoj spåna på idéen om ett pysselcafé... Inget som alltså är bestämmt, men så lovade jag att jag skulle höra mig för lite ifall det är något som folk kanske skulle tycka om att gå till!
Bauti: Du e för rolig du! Hihi!