• Nataluskan

Mars April-tråden forts

Tråden var stängd så jag startade en ny....
    Här är den gamla:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2645034-50.html

Troll-P 1 mars Mariakyrkan (Helsingborg)
    Brud i Thailand 5 mars Koh Lanta Thailand (bor Trollhättan)
    Neppe 8 mars Munsala kyrka, Finland
    Synthetic 8 Mars Gustav Vasa Kyrka (Stockholm)
    080315 15 mars Bromma kyrka (Stockholm)
    L2K 15 mars Ösmo kyrka (Stockholm)
    Birella 17 mars
    MrsFllerA 20 mars Koh Lanta, Thailand
    Yoyo78 29 mars Sävsjö i Småland (bor i Göteborg)
    Stjärnblomma 4 april stranden Ängelholm
    Nataluskan 5 april Polen- Gdansk (bor i Södertälje Borgerligvigsel 2 feb)
    Astriden 5 april Stora Holms Säteri Göteborh
    DetOrdnarSig 5 april Fasta paviljongen/Långholmens Folkhögskola, Stockholm)
    Aprill bröllop, 11 april, Teneriffa
    12april 12 april Vreta Kloster, utanför Linköping
    Tirus 12 april Brunnby Kyrka (Höganäs)
    Miss A 19 april Hemligt (Skåne)
    Tooticki 19 april S:ta Birgittas Kapell (Göteborg)
    Brud 080419 19 april Djursholms Slott (Stockholm)
    Mica o Krille 26 april Angarns kyrka. (sthlm)

• Svar på tråden Mars April-tråden forts
  • Rosenpetunia

Oops, nu såg jag att det står ju 3 maj. Är det jag som är virrig, eller? Men om en vecka, i vilket fall som helst, gäller gratulationerna då

Jag får väl skylla min vimsighet på att jag är nygift och lever i en behaglig lyckobubbla... *fniss*

Ha en fortsatt trevlig helg!

• kikalt

Nu har körkortspapprena kommit, bilderna har kommit och det är väl en del att göra. Undrar just hur snabb man måste vara att ändra körkortet? Förutom att fixa tackkort, ändra körkort osv så håller jag mest på med mitt nyaste intresse - trädgården. Det är så fint ute nu och jag knäner mig väldigt inspirerad att ta tag i det här. Idag köpte vi fyra påbyggnader till pallkragar (små) som vi ska sätta ihop till två pallkrageodlingar. Sen börjar det väl vara dags att sätta sprätt på dom där presentkorten vi fick i bröllopspresent!

• Nataluskan

Hallå brudar..

Hur är livet som gifta?

• Nataluskan

Idag är det precis en månad sen som jag stod brud och kände mig vacker med en helt underbar bukett i handen

• brud080419

Nataluskan: att det gått så lång tid, men det är klart det har gått 2 veckor sen vi gifte oss!

Här är allt bara fint, börjar få tillbaks lite energi efter att luften helt gick ur mig efter bröllopet, blir väl så när det varit fullt upp med planerande och fixande. Imorgon börjar jag jobba igen efter nästan 1½ års föräldraledighet, så då gäller det verkligen att ha energi igen!

Fick förresten våra bilder häromdagen, ska sortera dem lite och lägga upp dem på vår weddingannouncer, så om nån vill se kan jag skicka länk när det är klart..

• Rosenpetunia

Hej svejs i vårsolen!

Livet som gifta är alldeles som vanligt på ett sätt, fast ändå inte Jag känner mig otroligt varm inombords varenda dag när jag tänker på att vi numera är man och hustru...

Bläddrar bland bröllopsfotona ofta, ofta. Alla tackkorten är snart ivägskickade och planering av en bröllopsresa är igång

Tittar in på Ishotellets hemsida (webbkameran)varje dag och ser hur allt smälter för varje timme som passerar... känns märkligt.

Vardagen ser ut som den brukar. Men definitivt med en extra krydda nu

Den vackra våren är här och vi räknar dagarna till sommarlovet!!! Ha det gott allesammans, kramkram

P.S. Brud080419, lycka till på jobbet i morrn

• MrsFellerA

Det är ganska så skoj att vara gift! Fast det känns nästan "som vanligt". Men tänk vad tiden gått fort förbi. Det är typ 1.5 månad sedan nu - det känns knepigt. Snart är det väl jul...

brud080419 såklart man vill se bilder!!!

• Nataluskan

Lycka till på jobbet brud 080419 och det är klart vi vill se bilder!!!

• Nataluskan

Usch jag har inget att göra, vill planera mer bröllop och gifta mig igen med samma underbara man, få känna den där underbara känslan i kroppen av total lycka...*suck*

• DetOrdnarSig

Nataluskan skrev 2008-05-06 14:56:12 följande:

Usch jag har inget att göra, vill planera mer bröllop och gifta mig igen med samma underbara man, få känna den där underbara känslan i kroppen av total lycka...*suck*
    Min make frågade hur länge man måste vänta innan man kan "gifta sig igen" (förnya löftena alltså). Han frågade om nästa år var ok, men jag sa att det hade jag varken ork eller vi ekonomi till.
Svar på tråden Mars April-tråden forts