Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Anne, Anja, Fröken Planera, Labbråttan, ingenjörsbruden, Hedebris, Flamora, Embo...alla?

• Embo81

TJJJOOHHHOOOOO!!!! Det verkar som vi äntligen har fått tag på en präst! Så himla himla bra!!!!!!

• Embo81

Mmmmm, låter jättegott!!

haha, vilka foto! Trevligt att du skrivit när alla ska gifta sig Anja!

snotcrow, välkommen hit!

Fröken Planera skrev 2008-05-19 08:12:05 följande:

Vi har varit och provsmakat bröllopsmenyer. Så nu är det äntligen bestämt!!!!Hummer och kråftmousseline till förrätt.Hjortfilé till huvudrätt och en fantastisk vaniljpannacotta med passionsgelé och hallonsorbet!!!Många points har det blivit denna helgen, men nu är det måndag igen, så nu biter finns det inga fler ursäkter förrän den 19/7!!!!
  • Embo81

Fröken planera?! Jobbar inte du förresten? Hahha..hoppas att inte chefen är på g och datorn hänger sig... fniss..

• Embo81

Då ser vi fram emot fina bilder på dig iklädd klänningen då!

• Embo81

Ja, vad f-n! Man sitter här som en padda och hela hemmet och studierna bara förfaller...

• Embo81

Med brännboll, öl och grillning, så ska vi nog kunna få med dem!

Mathias var väl inte så där jättelycklig när jag sa att vi hade pratat om att träffas med respektive, men han skulle aldrig säga nej om jag sa att vi bestämt något. :- )

Fröken Planera skrev 2008-05-19 13:36:09 följande:

Japp. Jag ska ta med kameran, så får syrran ta kort. Så nu jäkla ska ni fåse bilder!Har jag tur så kanske vigselringen också hinner komma!Jag frågade förresten Sonny om han skulle följt med om de blev en BT träff med respektive. (Jag föreslog grillning och brännboll)Jag nämnde även att Daniel tycker det är patetiskt att träffa folk på internet) Då sa han att det hade varit ok, för killarna är skyddade från det patetiska, eftersom de "bara"ställer upp för sina brudar och är glada att äntligen få se dem utan datorn framför sig... hahaha Vad menar han???Nä, nu är det dags för Lofoten! återkommer med rapport sen!
  • Embo81

Synd att han inte vill komma med...Hade varit kul att träffa honom...hehe, så kan han ju lära Mathias att skicka sms *fniss*

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4