Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Oj, vad ni har skrivit mycket här idag!!

Hedebris: Fy vad förfärligt att de har dubbelbokat i kyrkan! Hoppas att det löser sig för er ändå.

Gabby: Hur har det gått med klänningsprovandet?? Foto och detaljerad beskrivning krävs!

Anja: Hur går det med ditt bokande av band? Har de hört av sig ännu?

BIO
    Eftersom Labbråttan bara kan onsdag eller torsdag, så får det blir någon av de två dagarna. Jag röstar för torsdagen, då det är röd dag på fredag och en del kanske är lediga, vilket innebär att vi kanske kan gå och sätta oss på en utservering efter bian och dricka och käka något?!

Idag ska vi prova ut vilket vin vi ska ha til maten, tre röda och tre vita viner ska provas...hehe, blir livat!

• Embo81

Vi ska faktiskt prova mauro ikväll, men tror inte att det blir det -ett jättegott vin, men jag får ont i huvudet av det efter bara ett-två glas... Ska prova Inycon och Gloria med. Gloria är supergott med mycket smak, både i det röda och vita, tyvärr är de det vinet som är dyrast av våra tre alternativ. Någon som testat det? Flaskan är lite speciell, ser ut lite som en termus.

Ska ni åka till tyskland och handla? Såg att Mauro kostade 34.99 dk (röda) och 38.33 dk (vita) på bordershop, 69 kr i sverige. Hur mycket vin räknar ni per person?

Vi kör med på budgetvarianten till brudskålen!

• Embo81

I vanliga fall har jag inga bekymmer med att få med M på träffar och annat, men med tanke på val av film är det inte en chans att han följer med...hihi, och för min del är jag rätt nöjd med det!

Hedebris skrev 2008-05-23 14:45:27 följande:
    bio låter skitskoj! bara tjejerna eller kan ni få med era killar på det? :P
  • Embo81

"Made of honour" med Patrick Dempsey

• Embo81

Blir på ons eller tors, troligtvis tors!

Hmmm, mer med en del än andra?!? Vi vill oxå se bild!!

AnneiLund skrev 2008-05-23 16:07:29 följande:
    Jag går gärna på bio, men jag ska se Iniana Jones på måndag så ska ni gå då kan jag inte och sen NEJ, min kille skulle tycka att det var sjukt krystat att sitta tysta bredvid varandra i en biosalong......så han hade inte hängt med. Han hatar allt sånt som i hans ögon tycks vara att man ska tussa ihop honom med andra snubbar...Äsch...Ja ni fattar va?Fick bild på Fröken PLanera i hennes klänning, hon var sååååå fin!!!!!
  • Embo81

ggrrrrr.... har varit på planeringsmöte med mina o M´s föräldrar nu vilket kan sammanfattas med en lååååååång suck...

• Embo81

Vilken perfekt hippa!! Tycker att apan är hur häftig som helst! Gött med boxning -då vet man att man lever efter ett rejält pass! haha, e det H. Lundin som är den gamla musikläraren? Eller kanske Oldenhed?

Ska träffa Jonas mamma idag, ska minsann förhöra mig om simmande 79:or *ler*

Fysio skrev 2008-05-25 14:47:07 följande:
    Tjoho!!!! I´m back hippad och klart!!! Hade en helt fantastisk dag i går.... och nu efter 3 timmars sömn är jag lätt sliten....utan röst och med en brutal träningsvärk mellan skulderbladen! Helt galet... Hade en låda med instruktioner då jag satt på bussen och möttes av APAN!!! Fick knalla med honom till en station där det var tre kompisar som hade quiz... svaret blev ny station... nya kopisar nytt quiz osv... lunch i solen i faolketspark. Boxning!!! Inkl. match!!! trodde jag skulle spy upp den halvliter skumpa jag tryckt i mig just innan... lagom bubbligt i magen... bubbelbad, mask, inpackning skumpa och annat skönt fick jag dock som belöning, makeupartist som kom och sminkade... allsång med min gamla musiklärare som dom hade dammat av.... underbar buffe´middag med MASSA vin... fick skapa modell av min sabo i lera och intervjuades till en film som jag misstänker kommer klippas ihop till bröllopet...party all night long på schlagerbaren... redig helkväll Helt perfekt möhippa!!!!
  • Embo81

Har träffat moster Bodil nu.... Heter din bror Mikael??

Fysio skrev 2008-05-25 18:10:50 följande:
    Ha ha ha!!! Lundin var musikläraren =) och Jonas mamma lär veta vet jag är ja.... hi hi hi....
  • Embo81

Hedebris::
    Vet inte om du svarat på mitt förslag (orkade inte leta igenom alla sidorna) om att du kan möta M på tisdag kl0800 utanför huvudentren på skolan, för att ge honom pengarna du är skyldig mig.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4