Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Gudsmeden har inte dragit, hon ringde precis och sa att det dröjer NÅGON vecka till innan jag får min ring
Gudsmeden har inte dragit, hon ringde precis och sa att det dröjer NÅGON vecka till innan jag får min ring
Ska klirra en ny nagelteknolog, den första ha härmed fått sparken...
Någon som har någon bra lek till midsommar, har blivit utsedd till lektant och kan inte komma på något kul (har haft lektantsrollen de senast 5 midsomrarna, känner mig lite uttömd på kul idéer!)
Vet inte om det har ngt med hennes skiljsmässa att göra kanske, hon e kanske sjukskriven?!
Har sett mailet, svarar sen..
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-19 12:03:50 följande:
Har ordnat sig med allt nu! Har fixat boende genom en bekant, 5 stjärnigt hotell med ordinariepris 1600/rum för 600, tack tack.
Fått tid på midsommardag hos en ny nageltant och ringen är på g, även om det verkar ta tid.
Lite ont i musen ffa...hahah
Jag har ju byggda naglar nu, som måste fixas till -ser inte klokt ut nu! Annars hade jag inte varit orolig. När ska du göra dina? Hoppas att det är samma dag eller dagen innan, glasfiber har väl en tendens att gå sönder ganska lätt?
Visst e det gott med ett 5stjärningt hotell för 600 spänn?!
Shit vad ni har handlat mycket! Blir fattig bara jag läser vad det går loss på... Håller med er om att det inte har någon betydelse om det är kopia eller annat, bara det smakar hyfsat. Vet i tusan var vi ska handla ännu, får väl kolla runt lite..
Nä, nu ska jag fixa inför morgondagens midsommar och alla lekar och grejer man måste fixa med... :-/
Ha en trevlig midsommar girls!
Fysio:
Visst är apan bara så häftig! Var har de köpt dräkten? Bara ett måste!!
Tänkte att vi skulle betställa blommorna till dekortionen i Annelöv, har dock redan bokat buketten på ett annat ställe, så den får jag ta där ifrån.
Vad roligt att det blev så bra med maten och heöa festen. Vi hade klinikfest på Flädie mat och vingård för något år sedan och det var verkligen superbra.
Ska bli kul att se bilderna sen!
Anne:
Mindre än en vecka kvar!! WWHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!
Flamora: Sånghäften blev kanon! Förutom att svärfar fick spel och sprätta upp sitt...men alla andra klarade ut det bra, lite lurigt var det allt. Tack så mycket!
Fysio! Vad fina ni är! Hår, naglar, ring och blommor är fantastiskt! Ska beställa mina blommor där, nästan så jag vill beställa buketten där med...men, shit vad säger man till dem som man redan beställt av? Apa är läcker! Tack för att vi fick ta del av era fina bilder!
labbråttan: Vad fin du är i klänningen! Ni ser så lyckliga ut! Hur gick det med era egna löften??
Skitsnygga! Var har du köpt silverbandet?
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-22 15:00:56 följande:
Nix-pix, det är du inte! Man får väl hoppas att man inte se likadan ut som man gjorde då!
Menar snöret! Var har du köpt det stora silvriga som du har till bordsplaceringen? Vill ha!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-22 20:44:26 följande:
Men Anja! du har ett band av papper som är vågrät, sen har du ett snöre som lodrät (på festprog alltså). Var har du köpt det? sen vill jag även veta var du köpt det silvriga pappret till bordplceringen. Fattar du nu?
shit chefen passerad:oj vad du skriver...!!!!
Hedebris!
Visst är det helt tokigt vad mycket godis det finns där! Såg precis ditt sms, men ni verkar ju hittat dit själv. Lite skumt ligger det allt!
Måste bara berätta förresten...åkte samma tåg som M idag och gissa vem som kom trippandes om inte lilla Rådjuret, antagligen såg jag ut som en galen jägare för hon bara vända på klacken. Hhhmmm 2 av 3 gånger så har de varit på samma tåg och "de som bara setts någon enstaka gång på sin höjd"...märkligt!
Anja!
Kan du nu försöka svara på var du köpt det stora silvriga pappret med!!!! Det du har till bordsplaceringen?
Hedebris: det blir jättebra när du får den insydd, även om det redan nu ser bra ut på bilderna.
Anettan73: ingen hippa här heller, men det är ju ett tag kvar iaf för min del. Exakt 2 månader...
Vad ska ni ha/hade för vals?