Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

har du till o vill så kan vi fixa bokningen nu

• Embo81

men vad fan, fick precis mail om att valskursen är full...

• Embo81

Jo, jag har en kusin som heter Jonas. Jaha, tränar din mamma på friskis? Haha, du vet vem jag är, men jag har ingen susning om vem du e! Misstänker att du är ett år äldre än mig och att du kommer från furulund, gick du kanske i Jonas klass på högstadiet? Hhmmm, ska genast leta fram en gammal skolkatalog!

Fysio skrev 2008-05-21 17:50:12 följande:
    Embo81... nu tror jag ju jag vem du är efter att ha spanat på anjas blogg!!! Du har en kusin som heter Jonas va!?!??!? Du vet min morsa hade friskis och svettis koll
  • Embo81

Hedebris:
    När anmälde ni er? Tänkte telefonterrorisera dem så att vi får plats. Lite dåligt att de inte kan skriva på sin hemsida att det är fullt..

Är du förresten i skolan den 29e?

Hedebris skrev 2008-05-21 12:51:12 följande:
    jag fick också ett mail om att datumen var full :(
  • Embo81

passar inte alls med mitt schema, är ju nästan aldrig i skolan. Min sambo går förbi skola varje dag, så han kan träffa dig en dag du börjar tidigt (han börjar strax efter åtta) så om ni träffas utanför huvudingången tex på torsdag kl 0800, skulle det passa dig?

• Embo81

Tisdag ska det ju stå...du börjar väl 0815 då?

Embo81 skrev 2008-05-21 22:44:57 följande:
    passar inte alls med mitt schema, är ju nästan aldrig i skolan. Min sambo går förbi skola varje dag, så han kan träffa dig en dag du börjar tidigt (han börjar strax efter åtta) så om ni träffas utanför huvudingången tex på torsdag kl 0800, skulle det passa dig?
  • Embo81

Det undra jag med?! önskar att jag hade legat i min säng, men istället var jag på g till jobbet för ett överjävligt pass. Gör inte folk annat än och föder barn? Helt hysteriskt!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-22 09:03:50 följande:

godmorgon allihopEmbo81Vad sjutton gör du uppe kl. 06.06 på morgonen????
  • Embo81

!!!!!!BIODAX!!!!!!

"Made of honour" med Patrick Dempsey har premiär nästa fredag (30/5). På middagen i lördags pratade vi om att vi skulle gå och kolla på den. Finns det fortfarande ett intresse? Vilken dag passar er?

• Embo81

Håller med dig om att en vardag passar bäst! Jag är ledig alla vardagskvällar v23.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-22 21:35:45 följande:

Är definitivt på ang filmen... Gärna en vardag! Man vågar ju inte boka upp helgerna, för man vet ju inte när man blir hippad *asg*
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4