Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

lätt att jag kommer ihåg det!

• Embo81

Har annette förresten fått veta att vi bytt restaurang?

• Embo81

tack, det var ju snällt att jag oxå fick komma!

• Embo81

Har inte köpt underkläder ännu, har liksom inte fått tummen ur än (hatar att köpa underkläder...) var har du varit och kollat?

• Embo81

Kan tänka mig att det är rätt utsorterat, men varför beställer de inte in mer? Herre Gud! Folk behöver väl alltid snygga underkläder?! Jag har visserligen 2 ½ månad på mig tills det är dags, har jag tur så har höstkläderna kommit (vad nu det kan var för något, finns det något direkt mode inom underklädsbranschen? Kan ju knappast vara trosor av helly hansen...eller?) :-O

• Embo81

Hej hej alla goa brudar!

Anja, tycker så synd om Daniel, han måste ju vara hur ledsen och besviken som helst! Fast på något vis är det ju bättre att han får veta att pappan inte kommer ett tag innan bröllopet, än att han upptäcker det på bröllopet. Fattar inte hur man kan göra så mot sin son!?

Anne, hur gick det med er tysklandsresa? Var handlade ni? Hur mycket dricka har ni räknat per person?

• Embo81

Glömde ju skriva att ikväll ska vi träffa prästen :-O

• Embo81

Hej
    Den tjejen som ska sminka mig tar 700kr inkl konsultation. Hon är ganska nyutbildad makeupartist. Hon kommer hem till mig veckan innan och provsminkar, sedan kommer hon till frissan och gör sminket där på den stora dagen. Tycker du det låter intressant kan du få hennes nummer. Vet att hon har någon brudsminkning till att göra i sommar.

Jen82 skrev 2008-06-09 16:27:36 följande:
    Hej tjejer.Vart ska ni göra er make up???Jag har bokat in mig på Ego. Men jag tror inte jag kan ta deras smink.Tålde inte mineral sminket i från Everyday nämligen.Hjälp vet ni någon annan i Lund för ca 500kr?Tack
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4