• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Embo81

Tack för alla uppmuntrande kommentarer! E inte orolig så, snarare så att jag stör mig för att han inte sagt något. Hon hade ju hört såååååååå mycket om bröllopet. Sen fick hon trippa iväg på sina små 9 cm klackar.. Enligt M hade han bara träffat henne någon enstaka gång, nästan så sällan att han inte vissssttttee näääärrr senaste gången var, men ändå visste hon masssssor om bröllopet ???? Jaja, det blir nog bra!

Hoppar bion, men kommer till glorias!

• Anja 19 juli 2008

Hahahaha

stackars lilla rådjuret som styltar omkring på så höga klackar. Du vet väl att hon kommer att få liktornar och halgusvalgusknölar och så

• Embo81

Pengar här med! Ska genast bränna dem på en resa till Rom!

• Anja 19 juli 2008

hallå brudar...

nu har jag och embo snackat ihop oss...

vi tycker nog att stortorgets läge är så mkt trevligare att vi hellre går dit. Vi sätter oss på uteserveringen kl.19.30, sen tar vi bordet kl.20. Finns det då plats där ute så snor vi åt oss dem. Annars äter vi där inne och håller span ut så att vi kan snappa uteplatser om det blir ledigt.

vad tycker ni???

Glorias ligger ju lite avigt och embo ska ju SPANA

• Embo81

Girls?! Är ni säkra på att vi inte ska förska få bord på uteserveringen på stortorget? E ju så gött att sitta där ute!

• Embo81

Girls?! Är ni säkra på att vi inte ska förska få bord på uteserveringen på stortorget? E ju så gött att sitta där ute!

• Anja 19 juli 2008

Med VI menar jag alltså jag, gabbi och embo som kommer innan er andra...

• Flamora

Haha, ja det låter ju väldigt märkligt. Jag är oxå sån som stör mig otroligt på lögner eller utebliven information. Det blir ju mycket mer misstänkt då.

Embo81 skrev 2008-06-03 21:26:29 följande:
    Tack för alla uppmuntrande kommentarer! E inte orolig så, snarare så att jag stör mig för att han inte sagt något. Hon hade ju hört såååååååå mycket om bröllopet. Sen fick hon trippa iväg på sina små 9 cm klackar.. Enligt M hade han bara träffat henne någon enstaka gång, nästan så sällan att han inte vissssttttee näääärrr senaste gången var, men ändå visste hon masssssor om bröllopet ???? Jaja, det blir nog bra!Hoppar bion, men kommer till glorias!
  • Embo81

Ja, fattar inte varför han inte sagt något. han tycker inte att det är något att nämna..

• Flamora

Typiskt manligt...

Embo81 skrev 2008-06-03 21:38:51 följande:
    Ja, fattar inte varför han inte sagt något. han tycker inte att det är något att nämna..
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4