• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

flamora

usch nu får jag ju dåligt samvete, jag som blir helt nöjd varje gång jag får en ursäkt att tjuvröka lite. KÄnner mig som en tonåring på nytt, hihi...

• Anja 19 juli 2008

neeeeeeeeeeeeeeeeeej HÖGER såklart... skrev jag verkligen vänster??? är jag dum!!!!

• Anettan73

Har faktiskt inte tänkt på det. Nu när du säger det så kanske, men super små iom jag tar det snabbt. HAr det alltid hemma.

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-03 15:21:32 följande:

neeeeeeeeeeeeeeeeeej HÖGER såklart... skrev jag verkligen vänster??? är jag dum!!!!
    Jag förstog vad du menade efter några minuter. Jag fick riktigt blunda och tänka... Men ändå stämde det inte
  • Anja 19 juli 2008

hehe nej, känns som att man lätt hade kunnat hamna på restaurang godset då istället, eller i värsta fall på perrongen igen

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-03 15:24:22 följande:

hehe nej, känns som att man lätt hade kunnat hamna på restaurang godset då istället, eller i värsta fall på perrongen igen
    För att ta tåget hem ja..

Men jag tror jag hittar. JAg har ju ditt mmobil nr i min inbox...
  • AnneiLund

Tjena brudar!!!!!
    Åhhhhh
    Idag fick jag äntligen tag på vår präst!!!!
    Jag skjuter allt på framtiden, VARFÖR.....sån jhar jag alltid varit!!! men nu har jag iallafall date med prällen den 16:e. En tröst ju!!!
    Hur skulle vi göra med biobiljetterna, ngn som minns?

• Anja 19 juli 2008

ja just det ja... dåså

jag kan ju möta dig vid stationen annars. Min buss stannar oxå där

jag kanske kan behöva ditt nr oxå isåfall ifall jag blir sen eller så...

vi ska ju på brännboll + picknick på sonens skola, den är slut 19 (står det men jag vet ju hur det brukar bli) så jag ska försöka sticka direkt där ifrån så fort det är klart. Är jag som är klassmamma och som lixom HÅLLER i det hela så jag kan inte bara smita

• Anja 19 juli 2008

Nu ska jag tvätta av mig och sticka till sonens skola där dom har loppis idag

• Anja 19 juli 2008

Ses ikväll

Åh vad jag stör mig på munsåren. Hade det inte räckt med ett... skitkul oxå om jag ska hippas i helgen. Vägrar ju gå UT och se ut så här!! Alltså festa bland folk... måtte det bli en privat intim möhippa UTAN utgång (jag är ju inte alls sugen på att gå ut o dansa eller nåt, jag gillar ju inte det, suck)...

Jaja det vet nog mina vänner tror jag

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4