• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Anja, vad synd om dina fötter. Du som var så duktig med dina stavar..
    du få väl vila ett par dagar, men sen är det bara att sätta fullfart igen!

• Fröken Planera

Ja du Anne, i så fall är jag åxå väldigt gammal. Håller med dig helt.. Vi har i pch för sig inte övat än, men det är nog dags, känner jag..

AnneiLund skrev 2008-06-03 11:25:09 följande:
    Bröllopskyssen!!!Wait.....Ska ni kyssas med TUNGOR i kyrkan????Det ska INTE vi, tycker det är lite halvvulgärt liksom.....speciellt när man fångar det på bild och man ser en bit tunga också....eller så är det jag som är gammal
  • Anettan73

Fröken Planera skrev 2008-06-03 13:37:42 följande:

Ingenjörsbruden: Hör med Fellini då!Anettan, Om du inte vill se bion, så kan du möta upp Anja och mig på restaurangen ca 19,30.
    Låter bra. Var är restaurangen..??
  • Fröken Planera

Ja, det vet vi ju inte, eftersom det var fullt på Italia. Vad säger ni tjejer, ska vi chansa på Stortorgets uteservering, eller ska vi boka Fellini???

• ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-06-03 13:37:42 följande:

Ingenjörsbruden: Hör med Fellini då!Anettan, Om du inte vill se bion, så kan du möta upp Anja och mig på restaurangen ca 19,30.
    Bläääää va tråkigt detta var.....på Fellini går det inte heller att boka ute.....o så måste vi förbeställa maten när vi är 8 pers.....SUCK!!!
  • Fröken Planera

Äsch, vi chansar väl på Stortorget då, eller vad säger ni?
    Hur mycket folk tror ni det är där kl. 19.30?
    Vi skulle ju kunna behålla bokningen som plan B, som vi kan utnyttja om uteserveringen är full.

• ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-06-03 13:47:53 följande:

Ja, det vet vi ju inte, eftersom det var fullt på Italia. Vad säger ni tjejer, ska vi chansa på Stortorgets uteservering, eller ska vi boka Fellini???
    Alltså, jag har lyckats boka bord för 10pers (2 extra ) på Stortorget men det är där inne.....så vi kan ju alltid hoppas att förtruppen har vassa armbågar o knän så att de kan muta in ett litet revir....

Jag hoppar bian.....har fått låna bränd skiva.... men ännu inte hunnit se den.....så jag tänkte också komma direkt till restaurangen kl 1930...så det blir 5 pers på bion..

Labbråttan, bra initiativ, boka du biljetter till bion.
  • Anja 19 juli 2008

Låter bra fröken planera... boka bord på stortorget, så ser vi om det är ledigt ute

jag kan ju ej lova att jag hinner till kl.19.30 prick Gabbi men jag skyndar mig allt vad jag kan

kramis

• ingenjörsbruden

Fröken Planera skrev 2008-06-03 13:56:58 följande:

Äsch, vi chansar väl på Stortorget då, eller vad säger ni?Hur mycket folk tror ni det är där kl. 19.30?Vi skulle ju kunna behålla bokningen som plan B, som vi kan utnyttja om uteserveringen är full.
    Håller med!!!
  • Anja 19 juli 2008

fröken planera det var alltså inte riktat till dig att DU ska boka bord, utan jag bara höll MED om att det är smartast att ändå ha en bokning som plan B ifall det ej är några lediga platser

f..n vi borde nästan kolla glorias oxå... deras innergård är ju supermysig!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4