• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Jag tyckte jag läste att labbråttan skulle boka dem.. Kan det stämma?

Jag vill åxå ha tag på våran präst, tyvärr vet vi fortfarande inte vilken präst det blir.

AnneiLund skrev 2008-06-03 15:27:39 följande:
    Tjena brudar!!!!!ÅhhhhhIdag fick jag äntligen tag på vår präst!!!!Jag skjuter allt på framtiden, VARFÖR.....sån jhar jag alltid varit!!! men nu har jag iallafall date med prällen den 16:e. En tröst ju!!!Hur skulle vi göra med biobiljetterna, ngn som minns?
  • Fröken Planera

Nä, nu är det dags att cykla hem! Känns inte speciellt kul, för det ser ut som att jag får motvind hela vägen till Lund. Kanske känns lättare att cykla med vetskapen att jag ska stanna till i stan och hämta upp min fantastiska blingbling-ring!!!

• AnneiLund

Åhhhh
    Ska du hämta upp din ring???
    Gud vad kul!!!!!
    den kommer vara fantastisk!!!!
    Fröken Planera skrev 2008-06-03 15:42:15 följande:

Nä, nu är det dags att cykla hem! Känns inte speciellt kul, för det ser ut som att jag får motvind hela vägen till Lund. Kanske känns lättare att cykla med vetskapen att jag ska stanna till i stan och hämta upp min fantastiska blingbling-ring!!!
  • AnneiLund

NÄR är bion, vilken dag?
    Jag hänger inte med!
    Hjärnan har tagit semester redan....

• Anettan73

Så nu får jag med begemig..

Ska hämta barnen...

Ses kanske i kväll

• Embo81

Anne! Bion är på TORSDAG denna veckan...

Däremot är jag lite förvirrad över var vi ska äta...orkade inte riktigt läsa alla inläggen. Blev det glorias iaf?

AnneiLund skrev 2008-06-03 15:50:14 följande:
    NÄR är bion, vilken dag?Jag hänger inte med!Hjärnan har tagit semester redan....
  • AnneiLund

GUD

Ja nu fattar jag T O R S D A G!!!!!!!!!

Fan HUR många ggr kan man fråga samma fråga!!!
    Sorry
    asgarv!

• labbråttan83

Jag bokar biljetter imorgon sedan får vi träffas på bion vid 17:30 och köpa ut dem, var och en för sig med tanke på alla rabattkort och kuponger... Som jag fattar så är det 5 st som ska gå på bio:

Labbråttan
    Embo
    Flamora
    AnneiLund
    Ingenjörsbruden

Vad det rätt???

Angående restaurang tycker jag vi kör på Glorias även om jag tycker att Stortorgets mat är super super god (deras hamburgare/pommes och även Ceasarsalladen) men vid fint väder får inte 10 pers plats på deras uteservering vid 20 tiden. Man har svårt att få plats till 2 personer som oftast.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4