• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

De är sååå jä..la smygiga och misstänksamma att det är knappt sant... men som sagt. Jag tror på nationaldagen, vi får se om jag har rätt

• AnneiLund

Nä...det är verkligen inte långt kvar nu...och vi har faktiskt löjligt mkt kvar att fixa....men som vanligt så kommer det att lösa sig!!!
    Pratade med vår toastmaster som själv hade varit på bröllop i helgen och hade några bra No-No`s att dela med sig av. Det är väl så man lär sig mest....att titta på andras misstag helt enkelt!!!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-02 23:16:41 följande:

Annevad härligt det låter som ni har haft Det är verkligen INTE långt kvar för er...
  • AnneiLund

Ha ha ha ha
    Har Gabbi dragit ut dig på långprommenix eller?
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-03 08:42:29 följande:

Gabbifatta att jag har blåsor stora som enkronor och ca 1 cm upphöjda under fötterna, precis mellan trampdynorna där fram så jag KAN INTE GÅ.det gör så ont att jag nästan blir tokig... Fy fasen alltså *asg*
  • AnneiLund

Bröllopskyssen!!!
    Wait.....
    Ska ni kyssas med TUNGOR i kyrkan????

Det ska INTE vi, tycker det är lite halvvulgärt liksom.....speciellt när man fångar det på bild och man ser en bit tunga också....
    eller så är det jag som är gammal

• Anettan73

Tobbe vet med näär ajg blir hämtad. Men va fan jag tar dagen som den är. Jag har bestämt mig för att utrymma tidigare än Tobbe... Och hålla mig borta. Jag gör en kupp utifall det blir samma dag... Så kan dom få lång näsa. JAg planarar med mig själv nu bara. Kan ju inte lita på Tobbe ju

• labbråttan83

Ha ha det gjorde vi i helgen också Vi höll på att skratta ihjäl oss ett tag, jag är 1,68, han är 1,96 så det är inte lätt att få till det snyggt

Hedebris skrev 2008-06-03 10:36:56 följande:
    björn var nojjig med kyssen igår...vi fick testa typ 20 olika framför spegeln... det resulterade i många skratt.
  • labbråttan83

Vi ska ju gifta oss borgeligt så här är det fritt fram för tungor *asg*! Fast när dagen D kommer så blir det nog inga ändå... Känns lite jobbigt när ALLA tittar...Men det är kul att öva hi hi

AnneiLund skrev 2008-06-03 11:25:09 följande:
    Bröllopskyssen!!!Wait.....Ska ni kyssas med TUNGOR i kyrkan????Det ska INTE vi, tycker det är lite halvvulgärt liksom.....speciellt när man fångar det på bild och man ser en bit tunga också....eller så är det jag som är gammal
  • Anettan73
    labbråttan83 skrev 2008-06-03 11:46:43 följande:
    Ha ha det gjorde vi i helgen också Vi höll på att skratta ihjäl oss ett tag, jag är 1,68, han är 1,96 så det är inte lätt att få till det snyggt
    Ha ha ha ha..

Jag har inte tänkt tanken bara....

Vet bara att jag ska in o säga ja och sen ut igen

Kyss med tunga i kyrkan... Nääää d e inte jag heller direkt inne på... Kan inte slaffsa så... Inte just då i varjefall...
  • AnneiLund

Ha ha ha
    Värsta grovhångel inför släkten, classy!!

• Anettan73
    AnneiLund skrev 2008-06-03 11:57:00 följande:
    Ha ha ha Värsta grovhångel inför släkten, classy!!
    Sicken graj!!!!

De e som usch vill knappt berätta det... Vi var ju på bröllop i torsdags och som sagt så är ju min käraste Tobbe då väldigt dasant. Kan bugga o heeela kittet. HAn står o löjlar sig framför mig och en annan då brudgummens mormor på 80 år fyllde kommer framragglande och drar i honom och säger vi ska bugga du o jag...
    Ja ja säger han artig som få
    Hinner mer eller mindre upp på golvet förrens han svingar henne över dansgolvet, hon flyger som en vante med benen upp och klänningen över huvudet.. HA ha ha ha... Nu skulle se det. Han står där med armen ut lite och bara tittar... När han går fram till henne säger hon... Du kastade mig.... Han ville bara dö... Märk väl dom var själv på dansgolvet...
    Jag bara vände mig om o ville dö... Men efter 30 min var hon like glad o pigg igen och söp vidare... Hon var allt ifrån nykter... Men händelsen var komisk... Han har aldrig skämts så...
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4