• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Jen82

trist, men nästa gång kommer du inte undan

• Jen82

Nej jag vet :)
    Jag jobbar däremot skittider i sommar.
    7.15 - 16 :( Men det e pengar.
    Jag kanske kan träffa er en dag när jag e ledig med.
    Kram

• Jen82

Vet ni vad tjejer ?
    Jag har lyckats att träna hemma varje dag och nu e jag under 54 kilon :)
    Jag har tappat ca 4cm på höfterna o 3 cm i midjan,
    o till o med har jag ätit massa skitsaker med..
    Så man kan äta skit o ändå gå ner i vikt o midjemåttet.
    Kram

• Flamora

Anja: Just d, du ska ju inte med på bion!

Vi ska nog oxå ha Mendelssohns som ingångs och så vill jag ha All you need is love som utgångs Har inte pratat med kantorn än och vår präst har blivit sjuk så vi har ingen präst än... Hoppas de fixar en vikarie snart!

• a wife to be

(KLICK: 37)blev hippad igår!!!
    Idag 20:22 - ID: 2940460
    [uppdatera]
    a wife to be

Ja, igår hände det jag gått och väntat på. Dom kom och hämtade mig på jobbet. Vi tog oss till Nautilus på Högevallsbadet i Lund. Där fick jag byta om till en värsting outfit som kunde passat i vilken flash dance film som helst. Vi körde ett pass som var att vi skulle vara vääldigt sexiga, det var askul. Men fy fasiken vilken träningsvärk jag har idag. Efter det åt vi lunch i stadsparken och bara njöt i solen. SEn bar det av till Malmö och in i skivstudion där jag fick spela in en skiva, det blev Lena Ph´s Ont det gör ont......! Shit vad kul det var, vi skrattade så vi fick ont i magen. Vi åkte vidare till en av tjejernas sambos arbetsplats där han hade dukat upp ost bricka, räkor och vin. Vi duschade och gjorde oss snygga för att sedan åka in och äta mat, trodde jag, nä då stannade vi först till och checkade in, för jag och min tärna och syster skulle sova på hotell, wooow, nice! Nu började jag bli hungrig och vi åkte till en restaurang och käkade. Sista anhalten var schlagerbaren (hipp) och där beställde dom in en flaska skumpa. Vi dansade och hade trevligt några timmar, sedan var jag helt slut så då gick vi till vårt fina hotellrum och somnade gott.

Jag är sååå super nöjd med min möhippa, detta var ju bara förfesten den riktiga kommer ju så småningom!!!!!!!!

Tack alla mina goa vänner!

• Anja 19 juli 2008

Åh vad roligt Annelie

Hade du väntat dig en så tidig hippa... Rätt smart att ta det så tidigt för man går kanske inte och tror att det ska bli ÄNNU lixom...

Jag har fortf inte fått min... men det börjar ju dra ihop sig nu o nånstans har jag ställt in mig på att det blir nu till helgen, men vi får väl se, hehe

Låter som en helt underbar hippa. Förstår att du är nöjd.

Vem är din tärna förresten Nyfiken...

• a wife to be

Ja, det var smart för jag trodde ´verkligen inte att det skulle bli redan.

Annika är min tärna, jag tror inte du har träffat henne!!
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-01 23:06:44 följande:

Åh vad roligt Annelie Hade du väntat dig en så tidig hippa... Rätt smart att ta det så tidigt för man går kanske inte och tror att det ska bli ÄNNU lixom...Jag har fortf inte fått min... men det börjar ju dra ihop sig nu o nånstans har jag ställt in mig på att det blir nu till helgen, men vi får väl se, hehe Låter som en helt underbar hippa. Förstår att du är nöjd.Vem är din tärna förresten Nyfiken...
  • Anja 19 juli 2008

Annelie

ok, nä det har jag inte... tänkte det kanske var någon som jag kände till

Vet ni vad... jag är SKITBESVIKEN...

Osa:t gick ut igår och 14 stycken har inte svarat. Allihop på Daniels sida, och så en gemensam vän. VARFÖR osa:r inte folk.

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

du glömmer inte fråga din kollega idag va

• Anettan73

morrn.

Trevlig hippa...

Vårt OSA går ut på fredag o det är bara 3 kvar som inte svarat...
    2 nej har vi fått. Den ena var jag garanterad på men jag var "tvungen" att bjuda ändå. Min styvbror vi har noll kontakt men det kändes feel att inte bjuda honom... Sen är det ett kompis par till mig... Som har gjort allt i sin makt för att ändra men det gick inte att boka om resan som dom ska på... Sen har resten sagt ja...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4