• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Jen vi ska ses torsdag 5/6. Några ska se filmen Made of honor med Mc Dreamy, sen ska vi träffas och äta lite mat på Italia. Vill du följa med?

• Jen82

Ja de skulle jag kunna tänka mig :)
    Slutar ca 16.00 och hinner nog inte hem om... beror ju på..
    Var ska ni ses?
    Vem ska på bion? När e den?

• Anja 19 juli 2008

Gokväll...

fortf på jobb såklart, eftersom jag ska sova här Imorgon blir det STRANDEN... Nice!!!

Jen82

Bion är 18.30 om jag inte minns fel???? Eller shit när var det? haha mitt minne suger...

Jag och Gabbi ska inte med på bion utan ska mötas på italia lite innan. Jag ska först på picknick och brännboll med min sons klass men kommer nog att kunna vara på stan vid kl.20 (senast) förhoppningsvis liiite tidigare. Då kommer jag möta Gabbi på Italia.

Så du avgör själv... Alla andra ska gå på bion utom vi. Det är Hedebris, Anne, Flamora, Labbråttan, Embo81 och Ingejörsbruden vad jag vet.

Anettan73 ska nog oxå med vad jag vet, men jag vet ej om hon ska både på bion och Italia eller bara det ena

• Anja 19 juli 2008

Den tårtan som vi beställt från hon på U.C var till 85 personer och vi har 4.600 kvar att betala på den. har redan betalat 1.000 (den kostade 5.600 typ).

Men jag tror ju inte vi blir så många... Så säg 80 pers. Hittils har 65 osa:t JA men 14 är kvar och av dem tror jag ca 8-10 osa:r ja och resten osa:r nog inte alls.

men det kan ju lixom inte bli mer än 80 pers ändå.

Vi skulle inte ha någon ställning utan våningarna skulle vara staplade PÅ varandra med plattor emellan, men jag är inte kinkig Antar att det är svårt att göra så med en moussetårta för då kanske den sjunker ihop.

Hur mkt tror du att tårtan skulle kosta? Bara nyfiken... Du är UNDERBAR... Vet du det

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

hmmm sitta o dricka vatten... Tror inte att jag skulle klara det faktiskt. Då skulle jag nog få stanna hemma istället. För att jag ska fixa att INTE göra saker som kostar pengar så måste jag undvika att utsätta mig för att vara i närheten av dem.

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

hmm ja, om jag hade VELAT så hade jag säkert klarat det. Handlar nog mest om att jag i vissa fall, inte vill vara stark Tex när det handlar om att äta gott och dricka ett glas rödvin

• Fröken Planera

Anja, jag har ingen aning om vad tårtan kommer att kosta, men jag kan nästan garantera att den inte överstiger 1000:-. Jag hör med honom på måndag. Jag ringer dig innan, och drar en del detaljer för dig, så du är insatt om hur han tänker göra.

• Flamora

Bion början 18.10

Vad bra om Fröken planera kan fixa tårta till Anja. Den låter hur god som helst

Nu ska jag iväg på AfricanPowerDance! Och dte var valskurs idag va? Ska bli spännande å höra hur det går.

• Hedebris

anja- tänk istället på att om du inte dricker vin nu... kan du dricka en kall drink på en strand i ett fjärran land i sommar :)

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4