• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Nu ska jag gå och lägga mig. Alldeles nybadad och i en renbäddd säng.. Finns det nåt bättre??? God natt, vi hörs imorgon, Brudar...
    På lördag är det valskurs för blivande familjen Strömberg,...

• Embo81

Gabby: Ska bli intressant att höra vad ni tycker om valskursen, vi är anmälda som 1a reserv till den 28/6 (tror jag det var) och garanterade plats 14/6

Kan vi inte bara bestämma var vi ska äta, ganska mycket velande fram och tillbaks! Förslag som kommit upp är fellini, italia, glorias och stortorget.

Anja: "Nu försvinner jag ett litet tag..." fan över en timme sedan -imponerande! *asg*

• Anja 19 juli 2008

jaha ni

när vi preciiiis var mitt uppe i det så ringdes jag in på jobbet. Så där är jag nu...

• Fröken Planera

Embo! Jag tycker inte att vi ska ta Stortorget, eftersom det kan bli alldeles för trångt.. Vad ligger närmast bion annars??? Är det Italia? Ska vi ge dem en chans och tillsammans avgöra hur kass mat och service de har??? Så vet vi det till nästa gång.

• labbråttan83

Då bestämmer vi Italia! Punkt slut

• Fröken Planera

Bra initiativ, Labbråttan!!!
    Som sagt, så kommer jag inte med på bion, så ni behöver inte räkna med mig där..
    Däremot kan ni definitivt räkna med mig på Italia.

• ingenjörsbruden

Nu när Italia är bestämt så när vi bokar bord bör vi nog säga till om att vi vill kunna beställa från både restaurangen o pizzerian!

• AnneiLund

Hej brudarna!!!

Fan vad underbart livet är!!!!
    Solen skiner, det är fredag och om mindre än en månad så gifter jag mig!! Åh, fasen och på köpet så har jag träffat er här inne på BT. Livet e rätt bra gött va?
    I dag åker vi upp till släktstugan i Ramsjöstrand, ligger ett stenkast från Torekov och 40 meter från havet. Det är en sån lyx att bara sitta där på trädäcket och se solen gå ner i havet och med Kullens siluette i bakgrunden. Livskvalité.
    Åh jag är bara så glad, det var så länge sedan jag var där och NU ska det ju bli fint väder i helgen!
    Ska passa på att gå en massa under helgen så att jag kan unna mig lite gott vin på kvällarna.

Hur ser era planer ut?

JKram

• Fröken Planera

Hej Anne!
    Vad härligt för dig att ha en sån underbar förmån som att ha släktstuga så nära havet! Jag är knappt avis alls, speciellt nu när det ska bli sån sommarvärme hela helgen!
    Jag håller med dig helt om vilken förmån det är att vi alla träffats här inne och delat funderingar och planer med inför vår stora dag!

Denna helgen går helt i bröllopets tecken hemma hos oss. Lördag är det ju valskurs och på söndag har vi möte med kantorn (& eventuellt solisten om hon hinner höra av sig efter sin egen bröllopsresa)
    Dessutom ska vi börja skissa på bordsplaceringen. Vårt osa-datum är ju på söndag, men vi tror att alla som kommer redan talat om det. De stackarna som inte hört av sig än, beror nog mest på att de inte orkat bry sig eftersom de inte tänker komma.
    Vi blir alltså 80 pers!!! Vilket innebär att vi kommer få pengar över till vår resa, eftersom vi budgeterat för 100!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4