• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anettan73

a wife to be skrev 2008-05-28 20:45:55 följande:

Godkväll Anja.Shit vad tiden går fort, det märks när man tittar på barnen, 4 år, hon börjar ju bli riktigt stor!!!Thea tog hål i öronen igår, hon var lite ledsen men klarade det hur bra som helst.Kniper lite i mammahjärtat när man ser hur stora dom börjar bliKan inte du gå in i mitt galleri och kolla vilken tiara du tycker är finast!? kram
    Fint namn hon har..
  • Anja 19 juli 2008

Alice fyller ju fyra år imorgon by the way... Vilket datum är Théa född?

• a wife to be

Tack så mycket

Anettan73 skrev 2008-05-28 20:49:51 följande:
    a wife to be skrev 2008-05-28 20:45:55 följande:
    Fint namn hon har..
  • a wife to be

Thea är född 1 augusti -03
    Alice är född 1 augusti -06

Snacka om att man är förvirrad när man ska säga deras personnummer
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-28 20:50:18 följande:

Alice fyller ju fyra år imorgon by the way... Vilket datum är Théa född?
  • Anja 19 juli 2008

Hahaha

ja det förstår jag! Hur fasen LYCKADES ni??? Det är ju otroligt! Så de har alltså samma födelsedag. Sånt är ju otroligt!

Jag trodde först att du pratade om min Alice så jag tänkte, eeehh näää hon är inte född 1 augusti men du har ju OXÅ en Alice ju...

• Anettan73

a wife to be skrev 2008-05-28 20:53:58 följande:

Thea är född 1 augusti -03Alice är född 1 augusti -06Snacka om att man är förvirrad när man ska säga deras personnummerAnja 19 juli 2008 skrev 2008-05-28 20:50:18 följande:
    Tobbes kusin barn är med födda på samma dag. Fick åka in mitt i kalaset....

Fattar inte hur man lyckas.. _Rätt coolt
  • a wife to be

Ja hur lyckades vi.....Thea kom 3 dagar för tidigt och Alice 10 dagar för sent, ingen logik alls!!!!!!!!!!!!

• Flamora

Vad häftigt med barn som är födda samma dag. Vad är oddsen liksom??

• AnneiLund

Godmorgon snyggingar!!!

JAg är PÅ när det gäller bio och en liten sallad efter, med ett STORT glas vin till

Är vi många så blir det svårt att sitta tillsamans på Stortorget, finns bara 4 och 4 bord och de brukar inte gärna sätta ihop dom, jag har jobbat där så jag vet....men det kanske kan lösas.

Vi var ju och träffade våra cateringkillar i förrgår och vi kommer att landa på kuvertpris med välkomstsnittar och jordgubbar, förrätt, buffeé, kaffe och tårta med all porslin, linne, all blomsterdekoration (10 stora uppsättningar samt 45 meter murgröna) och kandelabrar samt att detta ska köras 10 mil på knappt 400 kr per person.
    Sen tillkommer hyran av serveringspersonal ca 7000 kr
    All vår alkohol som vi köper i Tyskland ca 10 000 kr
    Middag till 90 personer på fredagen samt öl och cider 5000 kr
    Lunch till 90 personer på lördagen samt ramlösa 4000 kr
    Kan vara at jag har räknat helt fel....men vi landar på ca 62.000 för ett tredagarsbröllop, det är typ 30.000 mindre än vad jag budgeterat för. Helt plötsligt ligger vi inte 15.000 back utan 15.000 plus.....

Känns grymt skönt!!!!

Kram på er!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4