• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Hallå hedebris... svarade på ditt inlägg inne på sommarbröllop 2008

HÖrni, är det någon som vet hur dags bion går... Filmen är ju 1 timme och 41 minuter. Så hur dags ska vi mötas på V.E.S.P.A?

Brukar bion börja prick 19 eller 19.15? Kommer aldrig ihåg.

Någon mer än jag som INTE ska gå på bion och som har lust att träffas tidgiare på restaurangen? FAsen så tjurig jag blir över att allt händer SAMMA dag *asg*

• Flamora

Haha, vad gulligt Anja

Bion brukar väl börja 18.30 eller där omkring??

• Ankan80

Några tips på affärer med tärnklänningsliknande skapelser.
    Kommer på fd randiga rutan och så skall det vara en på Karl XI gata.
    Fler?
    Vi skall ut o prova snart så ....

• Embo81

Den går kl 1810 nu på fredag, så det är väl den tiden som gäller. Tyvärr är det så på vespa att de har fasta tider, så man får boka bord kl.17, 19 eller 21. Jag har preliminärbokat 10 platser (vet inte riktigt vilka som kommer) till kl.21 5/6. www.vespa.nu/

Hedebris: Vi har oxå fått erbjudande om den 14e, och ska gå då om det inte blir något återbud den 28e, men det lär det väl knappast bli...

• Anja 19 juli 2008

F...n ja just det... skit oxå, det blir så jä..la sent!

jag som tror jag blir hippad dagen efter lixom (jag är såååå löjlig m min sömn om jag ska göra nåt speciellt dagen efter )

Om bion börjar 18.10 så är den ju slut 19.50 lixom... det är ju mer än en timmes väntetid!

Hmmm...

• Hedebris

vi köpte vår i malmö. den är hur gullig som helst :)

Ankan80 skrev 2008-05-28 14:51:55 följande:
    Några tips på affärer med tärnklänningsliknande skapelser.Kommer på fd randiga rutan och så skall det vara en på Karl XI gata.Fler? Vi skall ut o prova snart så ....
  • Anja 19 juli 2008

Hedebris

hihihi shit så specifik du är

Aaaahh i Malmö, då ska jag oxå gå dit och kolla hehe

• Hedebris

stiliga högtidskläder / romantica på bergsgatan :P

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4