• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Hedebris

servering och sådant. han som har lokalen har en genomgång med all personal.
    själv då?
    Miss Svarta Masken skrev 2008-05-26 20:09:37 följande:

Hej, Vad roligt! Coolt att ni får datumen 8/8 som datum. =) Jag har serverat på en del sittningar när jag pluggade. Vad skulle ni vilja ha hjälp med?Mvh Kajsa
  • AnneiLund

måste BARA KRÄKA AV MIG

jAG HADE JU SKRIVIT nästan hela mitt festprogram, sen sparade jag den och slängde kladdet liksom, den fil som inte var den färdiga utan bara en där jag hade samlat ideér.
    Jag har slängt fel
    Nu är filen och festprogrammet borta......

Det tog mig en hel dag...

Det värsta är själva tacktalet som jag skrev...fick verkligen till det och jag satt och tjöt när jag skrev det. nu är ALLT borta!!!

Buuuhhhuuuu

Skulle bara skriva av mig

snyft...

• Fröken Planera

Anne!!! Neeej!!! Vad jobbigt!!! Ligger det inte sparat någonstans i burken??? Jag är ju kass på det här med datorer, men jag har hört att man ibland kan hitta sånt man raderat.. Skulle det inte gå på något sätt???

• ingenjörsbruden

Guuuud vad ni skriver!!!

Gabi: Superfin sko!

Anja: Gratulerar till bandet!!

Anne: Vilken möhippa!!! Hoppas du kan återskapa festprogrammet o talet!!! *håller tummarna*

L´Italia har goda pizzor, italienska så klart Kanske ngt annorlunda pålägg mot traditionella svensk pizzor.....
    Men gott!! Har inte ätit i restaurangdelen...där kanske det är lite pretantiös....don´t know... Men pizzeriadelen är mysig o inte vräkig eller flådig tyckte jag.....

Men fellini verkar intressant!!

• labbråttan83

Anne: Du kan inte bara gå in i papperskorgen och markera festprogramfilen och sedan klicka återställ? Du verkar i alla fall haft en otroligt kul möhippa!

Grattis till Bandet Anja, skönt att det fixade sig!!

• labbråttan83

Sedan har jag insett att jag är lite knäpp... Varför? Jo nu tänker jag lämna tillbaka min nya ring. Efter det första lyckoruset (har ju väntat i 3 veckor på ringen) så tittar man närmare så är ringen bredare/planare än vigselringen och guldet i min ring var MYCKET rödare än i min fästmans. Nu är dem inte alls lika vilket liksom var själva poängen... Hans guld var antagligen 24 ct medans min är 18 ct. Så nu ska jag ha bara göra om min plana ring som är helt i titan till en svagt kupad istället utan något guld. Billigare och snyggare (förhoppningsvis). Puh.

• labbråttan83

Sedan till val av restaurang...Jag tycker Fellini är väl helt ok, har aldrig varit på La Italia. Fellinis service är inget vidare men maten är god!

• Fröken Planera

Labbråttan!!! Ska du åxå börja strula med ringen nu??? Jag har inte ens hunnit få min och är hur nervös som helst!"! Men hur gick det för Anja???
    Anja. Har du kollat upp om du kan byta din ring?

Jag kom på att jag har varit på La italia. Deras mat var bara ok, medan servicen var toppen!!
    Det är som du säger labbråttan, att Fellini ´har bra mat men kass service.
    Vad ska vi välja, bra service eller bra mat???
    Eller ska vi ta Vespa istället. de har ju åxå italienskt kök väl? Där har jag aldrig varit..
    Vad tycker ni??

• Anettan73
    labbråttan83 skrev 2008-05-27 08:41:03 följande:
    Anne: Du kan inte bara gå in i papperskorgen och markera festprogramfilen och sedan klicka återställ? Du verkar i alla fall haft en otroligt kul möhippa! Grattis till Bandet Anja, skönt att det fixade sig!!
    Ja gå in i papperskorgen och klicka på den för att återställa. Jag har gjorrt samma misstag en gång men inte med ett sådant viktigt dokument
  • labbråttan83

Jaaaa, Vespa har varit jättegott de två gångerna jag varit där! De har en jättegod pastarätt med 3-4 sorters ostar och sparris... mmmm...pizzorna är också goda... Att jag inte tänkte på detta själv

Hmm, dags för lunch kanske???

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4