• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • AnneiLund

Sen spelade vi sanning och konka, jag höll tal och grät mig igenom alla mina tal, jag dansade stripaerobics (fuck vilken ångest när jag såg videon....), hade även melodifestivalen i bakgrunden då jag är sjukt intresserad av sånt......

• AnneiLund

Jag fick även ett presentkort på MAkeup store på 1000 spänn

Tillsist gick vi ut och dansade och jag fick Brolle Jr utkastad från stället för han var så jävla äcklig och full och tafsade mig i arslet hela tiden

Ha ha ha
    rätt åt honom!!!

• AnneiLund

Jag blev pruttfull, men hade verkligen superkul!!

• AnneiLund

Men jag hade nog trott vi skulle göra mer fysiska saker då jag älskar sånt...
    INte missnöjd eller så, men jag hade bara trott det liksom

• Anja 19 juli 2008

Hahaha Anne jag sitter och asgarvar, hihi... ÅÅÅÅHHHHH du fattar att de kommer VISA DEN VIDEON för Anders på bröllopet...

*asg*

Så jä..la ball

• AnneiLund

ha ha ha

ja jag antar att de kommer att visa den...
    Hjälp
    Jag är liksom inte alls sexig...ser bara klumpig ut!!!!

• AnneiLund

Asgarv!!!

Och det värsta är att ser ut som OM jag tycker att jag är grymt het.....

• Anja 19 juli 2008

Hahah låter verkligen som att du haft SKITKUL...

Jag vill ju inte alls ha fysiska saker på min hippa, haha... vill inte heller gå ut och dansa eller ut på stan, utan jag vill sova över nånstans, på ett skitmysigt ställe m mina vänner, bada bastu, bada i vedeldad tunna, fiska, ha lekar precis som du hade, dricka äta och känna mig i centrum, ev göra nåt kul som ej innebär fysiska saker, som de kommer att göra en grej av på bröllopet, men inte något där jag dansar elelr sjunger utan kanske mer något roligt som de kan presentera på bröllopet, typ något lustigt som de gör mot både mig och Daniel på hans svensexa. Eller nåt... jag är sååå luddig nu *asg*

Äh men du fattar...

och så värsta bufféfrukosten, bli väckt till doften av nykokta ägg, nystekta blåbärspannkakor och kaffe lixom MUMS...

Förlåt jag försvann här ett långt tag... Daniel o jag började prata ekonomi. suck...

• Anja 19 juli 2008

Anne

kan se det framför mig *asg* F...n vad ball. Anders kommer tycka du är SKITHET och tänka wow vilken fru jag har!

• Embo81

Hahha, vilken trevlig möhippa! Den där videon hade varit intressant att se hahha! Visste du att de skulle komma och hämta dig eller blev du helt paff?

Jag har käkat flera gånger på La italia och maten har varit ok, men inte mer. Hur blir det nu då? Bio först och sen mat?

Anja, 0908 är mitt tåg inne imorgon!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4