• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

Jag funderade annars på La Italia... har aldrig varit där o tycker jämt det ser så mysigt ut när jag går förbi...

hihi bara för att säga emot dig lixom fröken Planera

hehe

• Fröken Planera

Jag får snart panik!!! Jag har lämnat tillbaka mina skor på scorett idag. De hade ju för hög klack!! Suck. Men nu hittar jag inga andra som jag kan ha.

Modet denna sommaren är ju antingen hög klack eller ballerina-variant. Jag tänker ju definitivt inte gifta mig i ballerinaskor!
    Jag har tittat på Brandos, men vad svårt att veta storlek. Om jag har 39 i skor.. Ska jag då beställa 39, eller ska jag ta 40?
    För på sommaren så sväller ju fötterna om det är varmt!!! Det står på Brandos hemsida att om man är osäker på storlek så ska man välja den större.. hmmmm

• Anja 19 juli 2008

nu måste jag bara VRÅLA LITE AV LYCKA...

Fick mail utav bröderna berggrensson, haha, undrar om han skrattade lite åt mig

Iallafall så är vi ON for july 19th, yes!!!!

Han skrev att vi alla är förvirrade ibland Vadå IBLAND tänkte jag

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

du vill inte ha en "brudsko" alltså en riktig brudsko från brudbutik? För min har ju tre cm klack och är nåt av det skönaste jag nånsin haft på min fot! Helt underbara!

• Anja 19 juli 2008

Embo81

jag har skickat ett meddelande i din inbox

• Anja 19 juli 2008

Yo Gabbi

vart försvann du???

• Fröken Planera

Vad skönt för dig, Anja!!! Jag har verkligen tänkt på dig och bröderna Berggrensson!!! Då kan du släppa det!!

Jag har faktiskt beställt ett par brudskor från Brandos nu. Så min klädbudget är spräckt med råge!!! hahaha
    Men va fan! Jag har ju inte tänkt göra om det här.

Anja, var ligger La Italia??? Märkligt att du blir så kaxig nu.. Är det för att du har ett liveband på ditt bröllop, eller???hahaha

Tänk bara på att när du festar med Bröderna Bergrensson den 19/7 så är du redan gift. Så inget flirtande där, är du söt!!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-26 20:46:48 följande:

nu måste jag bara VRÅLA LITE AV LYCKA...Fick mail utav bröderna berggrensson, haha, undrar om han skrattade lite åt mig Iallafall så är vi ON for july 19th, yes!!!!Han skrev att vi alla är förvirrade ibland Vadå IBLAND tänkte jag
  • AnneiLund

Hej tjejer

Ja nu ÄNTLIGEN ska jag berätta om min möhippa!!!
    PLanera och Anja....tack för era sms, jag har bara inte hunnit svara men nu jäklar ska jag skriva....

• AnneiLund

Okej...men jag skriver bara kortfattat...annars blir det såååå jävla lååångt!!
    ok?

• AnneiLund

Och en sak till

Anja; grattis för bandgrejen liksom...
    PLanera...din smala snygga räka!!!!

Puss å Grattis på er era lyckliga små sly....

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4