• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Vilka är det som ska med på bion och middagen nästa torsdag??

• Embo81

Duktiga jag har precis bränt vid kvällsmaten eftersom jag satt här vid bt och glömde helt bort att jag hade mat på spisen... jaha, nu blev det en smörgås istället

• ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2008-05-27 17:13:33 följande:
    Duktiga jag har precis bränt vid kvällsmaten eftersom jag satt här vid bt och glömde helt bort att jag hade mat på spisen... jaha, nu blev det en smörgås istället
    Farligt med BT
  • Embo81

Tror det var labbråtta, flamora, fröken planera, embo81, ingenjörsbruden, anja skulle komma senare. Fler? Anne? Hedebris? Snotcrown? Säkert har jag glömt någon, bara förvirring från min sida och inget annat!

Fröken Planera skrev 2008-05-27 17:12:34 följande:

Vilka är det som ska med på bion och middagen nästa torsdag??
  • Fröken Planera

Embo, din klant!!! Så där skulle jag aldrig göra..
    Jag skulle behöva åka och handla mat, men sitter här och knappar. Så i denna familjen blir det ingen middag alls. Jag tror att mina killar hade uppskattat din vidbrända mat ikväll, Embo:::

• Fröken Planera

Embo, jag snokade lite i ditt galleri. Vilka supersnygga öronhängen ni ska ha!!!
    Nä, nu ska jag köra och köpa lite mat.
    Vi ses sen!

• Embo81

Tack tack!
    Fröken Planera skrev 2008-05-27 17:30:33 följande:

Embo, jag snokade lite i ditt galleri. Vilka supersnygga öronhängen ni ska ha!!!Nä, nu ska jag köra och köpa lite mat.Vi ses sen!
  • Fröken Planera

Förresten, jag har en hellång vit slöja till salu, om någon är intresserad..

• Embo81

Den kan du säkert sälja på köp/sälj. Vad ska du själv ha nu då? Har du köpt en till? Det skulle iaf aldrig jag göra

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4