• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Embo81

Vad roligt att du också kommer med på bion Anne, då får du berätta mer om din möhippa.

Lite avis är jag allt att ni ska gifta er så snart, jag har nästan tre månader kvar.. Tänkte att jag skulle hämta min klänning imorgon, hoppas ni att det har blivit rätt med skräddaren denna gången! Han hade ju sytt in på tok för lite förra gången, så jag tappade ju nästan klänningen!

• Anja 19 juli 2008

Godmorgon

härligt Anne... det är nästa torsdag så denna gången ska du inte slippa undan

Labbråttan

skumt att det var så annorlunda färg. Som jag har förstått det kan inte en ring vara i 24 ct guld för då är den helt böjbar, alltså det är så mjukt att det går att tex bita i den och göra märken. (inte för att man kanske gör det) men om det bara, som i din sambos ring är ett inlägg av guld I titanet så funkar det nog bättre.

Shit 17 dagar kvar för Labbråttan och en månad för Anne. Jag måste säga att jag fick lite panik när jag läste det.

JAG ÄR INTE KLAR MED ALLT... JAG HAR MASSOR KVAR... gulp!!!

Ska ha pysselkväll m mina tre närmsta väninnor (de som är lite mer insatta i bröllopet) den 9:e juni. Då ska vi fixa m bordsplaceringen, gästpresentationerna, festprogramsomlagorna och placeringstavlan och placeringskorten. Shit alltså...

Det är HUR mkt som helst...

• Anja 19 juli 2008

Embo

håller tummarna att din klänning är PERFEKT den här gången Annars får du äta upp dig lite

• Embo81

Då får det bli många frukostar på espresso house med ljust bröd och tre pålägg på smögåsen + choklad med grädd och marshmallows!

• Anja 19 juli 2008

Exakt... så kan jag titta på. Stärker karaktären (NOT)

• ingenjörsbruden
    labbråttan83 skrev 2008-05-28 08:01:03 följande:
    Jo i hans ring är det 23 ct, ett inlägg i titan. Vi bara antog att det var 18 ct eftersom det just är standard. Jag beställde min nya ring från en svensk smed medans vi beställde förlovningsringarna från Danmark. Det är lättare att lägga in 23 ct guld i titan eftersom det är lättare att jobba med (mjukare) fick jag av svar från den svenska smeden. Han lade också in 23 ct guld vid beställning.
    Ja dåså!!! Titan har jag ingen koll alls på!!

Vespa röstar jag på!!
  • Embo81

usch nej, det är bara taskigt att stitta och kränga framför någon som ska hålla igen. Ska du jobba idag?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-28 10:12:16 följande:

Exakt... så kan jag titta på. Stärker karaktären (NOT)
  • Anja 19 juli 2008

japp, jobbar idag... ska sticka snart, om en timme ganska exakt... jobbar bara kort dag, drygt fem timmar...

Sen jobbar jag desto mer torsdag till måndag... Då är den kortaste dagen 9 timmar och den längsta 14 timmar

• Anja 19 juli 2008

anjasochungarnas.blogg.se/

hihi titta på min älskade busunge till minsting... han har ju fått så långt hår nu att det hänger ner i ögonen så han har alltid klämma i håret nu coh jag VILL inte klippa honom för jag tycker att han är URSÖT i klämma så jag kommer med lama ursäkter hela tiden när daniel ber mig klippa honom. (han tycker att han ser ut som en liten tjej).

jag tycker det är vrålsött, haha

• Hedebris

jag ska förresten på valskurs den 14juni. någon mer?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4