• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Tack Anne!!! Jag har varit så in i bombens nyfiken.. Du verkar ha haft hur kul som helst!! Snart är det vår tur.. Hoppas jag i alla fall. Jag träffade en hel del av mina vänner i helgen, men INGEN hintade något om någon möhippa.. Jaja.. Jag lär väl märka när det är dags..

Anja. Jag beställde de skorna från Brandos som heter Pink Mellow, tror jag. Väldigt neutrala med öppen häl. Stilrena, tycker jag. Det var faktiskt Sonny som envisades att jag skulle ta dem, jag tyckte som vanligt att de kostade alldeles för mycket.
    Men vad fasen, jag har en hel lista med grejer som ska säljas efter bröllopet, så ett par skor mer eller mindre gör väl ingenting... Eller?

• Anja 19 juli 2008

Fröken planera

ska genast kolla in dina skor

Alltså tänk om man inte hade fått nån hippa. Så himla förvånad man hade blivit *asg*

alltså grejen är ju den att mina vänner (vet jag) tycker det är lite trist att jag VET att jag kommer få en hippa (har ju varit tvungen att prata m dem så att de kunde ta ett snack m daniel i och med att saker varit lite struliga med helgjobb för oss båda osv) och min ena toastmistress tycker det är trist att jag VET att jag kommer få en hippa.

men visst är det väl så att OM MAN HAR VÄNNER, bra vänner, nära vänner, nog kan man väl vänta sig en hippa eller? jag vet ingen som inte fått en hippa, om det inte berott på att hon tex bor långt ifrån sina vänner eller att det är något annat som gör att det lixom inte GÅR.

Mina vänner bor ju här, allihop typ, så ja, största chocken vore ju att INTE få en hippa...

men det är ju minst lika spännande att gå o och undra VAD SJUTTON dom har hittat på!!!

• Anja 19 juli 2008

Ok men då skiter vi i italia... läste en recension om stället där det stod att det var Lunds ENDA sanna pärla, att maten var fantastisk och till icke-pretentiösa priser, att ställets mysfaktor var skyhög osv...

De jämförde stället med många fancy restauranger som de totalsågade nämligen så jag trodde att det var jättegod mat där.

Tycker bara innergården ser såååå mysig ut

• Anja 19 juli 2008

Jättefin stilren sko Gabbi...

Liknar ju min fast utan det övervikta satinet med diamant på

• Anja 19 juli 2008

Jättefin stilren sko Gabbi...

Liknar ju min fast utan det övervikta satinet med diamant på Tån på min sko är ju lite trubbigare oxå men annars är de lika.

• Embo81

En jättefin sko Gabby! Ganska lik den jag o Anja ska ha! Hoppas att din sko är lika skön som våra. Klart att ett par skor mer eller mindra abolut inte spelar någon roll! Rätt beslut att köpa dem!

• Embo81

Haha, jäkla tjatande om att skon är lik några andras hahah

• Anja 19 juli 2008

Hehe

FÖRRESTEN Gabbi... Den skon du beställde...

den liknar faktiskt min och Embo81:s sko ganska mycket.

• Fröken Planera

Tack Embo & Anja! Vad kul att ni gillar skon. Jag hoppas åxå att de är lika sköna som era.. Egentligen gillar jag inte att beställa sånt över nätet. Vill ju prova ju!!!
    Men de kommer nog imorgon, så jag får prova dem när jag kommer hem torsdag kväll. (ska ju till kungshamn/Smögen på kundträff och äta massvis med skaldjur i 2 dagar!!!! Jippi!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4