• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Hedebris

ja, jag har svarat :) jag möter honom kl 08

Embo81 skrev 2008-05-25 21:15:23 följande:
    Hedebris::Vet inte om du svarat på mitt förslag (orkade inte leta igenom alla sidorna) om att du kan möta M på tisdag kl0800 utanför huvudentren på skolan, för att ge honom pengarna du är skyldig mig.
  • Hedebris

har inte fått tag i alla än :( lite jobbigt

• Anja 19 juli 2008

Nix den 5 juni Dagen innan Nationaldagen

Kan du då Hedebris?

• Embo81

låter bra, tror ni vi behöver boka biljetter? Eller om vi går dit innan och köper biljetter? Innan maten alltså!

Flamora skrev 2008-05-26 07:43:58 följande:
    Då kan vi väl ta den sena bion, är väl vid 21.. De som har möjlighet kan kanske träffas tidigare och äta något?
  • Anja 19 juli 2008

Jag hade nog bokat för säkerhetsskull men det verkar inte gå att göra det ännu. Troligtvis inte förrän den haft premiär eller?

har lagt in bilder på mina stayups i bloggen. Är så jä..la nöjd med att de är bruna nertill med cremefärgad spets så man slipper VITA strumpbyxor

jag vill ju ha BRUNA ben lixom

anjasbrollops.blogg.se/1211809230_stayups.html

• Embo81

Men om anja inte är så intresserad av bion så tycker jag att vi kollar bia först och sen äter, är ju sådär att sitta på bian efter man druckit vin...iaf tycker kanske de andra det som e o kolla film.

Hedebris: Skitbra! Ska påminna M

Anne: Rapport, tack!

Gabby: Bra val att hitta scoutkompis!

Fysio: Har kollat skolkatalogen nu

Anja: Hur går det med träningen? Tror minsann att det blir sallad och vatten för din del på tordag.. *fniss*

Idag fick vi klartecken från skatteverkat att vi får ta det namn som vi ville -tjohoo! Kan tyvärr inte skriva det här, eftersom en del nära och kära verkar snoka omkrikng här :)

• Anja 19 juli 2008

Embo81

hehe det var ju det jag skrev där uppe att jag tyckte ni kunde se den tidiga bian och så möter jag er efteråt så kan vi äta och dricka lite då så slipper jag stressa ifrån Emils brännbollspicknick oxå

• Anja 19 juli 2008

Blir toppen så tycker jag

• Embo81

Japp, i know, men jag skrev ju ett inlägg precis innan där jag sa något annat...innan jag liksom läst vad ni skrivit under dagen :) Lite yr idag...

Var ska vi käka tycker du?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-26 15:50:08 följande:

Embo81hehe det var ju det jag skrev där uppe att jag tyckte ni kunde se den tidiga bian och så möter jag er efteråt så kan vi äta och dricka lite då så slipper jag stressa ifrån Emils brännbollspicknick oxå
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4