• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anja 19 juli 2008

*asg*

så hade du inte känt om du visste hur jag flirtar. Jag vet inte HUR man gör.

Mitt sätt att flirta är väl att trycka upp tuttarna i ansiktet på nån stackare och fråga "vill du ha en avsugning" hehe... det är ungefär så smidig jag är på den fronten

Och nääää jag har ju faktiskt ingen sexuell lust till någon annan än min käre blivande make så det är nog lugnt, hehe...

tror inte vi blir som det paret någon berättade om, där mannen somnat och bruden låg m en annan, PÅ SIN EGEN BRÖLLOPSFEST!!!

Vilka skor blev det nu Gabbi... är så nyfiken!

• AnneiLund

Klockan 10 blev jag upphämtad av en kille på värsta stööörsta MC:n med svart visit på hjälmen så jag inte fick se vem det var typ....
    Men jag fick en lapp där det stod, ta på dig dina mc kläder och hoppa på....

• AnneiLund

Vi åkte runt i 190 och jag njöt som fan...stor MC.....brumljud och en vibrerande sits....vad mer kan man begära?

• Anja 19 juli 2008

Så jag antar att det var allt... Du fick åka mc tills det gick för dig o sen körde dom hem dig igen

moooaaahahahahhahaha... kom igen SKRIV SNABBARE!!!

• AnneiLund

SEnsläppte han av mig på en solig innergård inne i Lund och där stod verkligen ALLA mina vänner med skumpa och glas i högsta hugg...
    Nästa grej var att vi skulle lära oss kroki och måla i naturlig storlek.....Vi hade en lärare som visade oss grunderna och NATURLIGTVIS en manlig nakenmodell som stod 30 cm ifrån mig med snoppen hela tiden mot mitt fejs....

Jag trodde jag skulle dö först, men efter 5 minuter var man van

• Anja 19 juli 2008

Anne

tack för grattiset till bandgrejen

• AnneiLund

SEn åkte vi hem till en av tjejerna som hade dukat upp värsta buffén i sin trädgård, där hade vi en massa olika lekar och jag fick svara på en amssa frågor och dricka mer skumpa

• AnneiLund

SEn åkte vi in till MAlmö och gick på Utmaningarnas HUs, där vi delades upp i lag och tävlingsjävulen i mig vaknade till liv, jag vann inte men fick pokal och medalj ändå!!!!!

• AnneiLund

SEn åkte vi hem till en annan kompis som hade fixat hem supergod mat och en massa dricka

Dit hade de bjudit in en frisör som kom och fixade mitt och och även en makeup-artist som sminkade mig

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4