• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • labbråttan83

Tjohoo! Nu har min förlovningsring kommit, blev jättesnyggt ihop med vigselringen (äntligen...)! Fästmannen har en likadan förlovningsring fast plan kupning (mina är svagt kupade).

Bild finns i galleri.

• Flamora

Tidiga bion funkar för mig (tror jag). SF brukar lägga upp för bokning på onsdagar så man borde egentligen inte kunna boka förrän nästa onsdag, men vi kan ju se sendare i veckan.

Ja, var äter vi?

• Miss Svarta Masken

Hej brudpar i Lund!

Jag och min m2b ska gifta oss den 30/8 (sista helgen i augusti) och undrar om det finns något par som skulle vilja byta tjänster med oss? Tänkte att vi kan jobba på ert bröllop, tända ljus, hjälpa till med serveringen och ta kort, eller vad ni vill. Och sen hjälper ni oss på vårt.

Vad tycker ni?

• Flamora

Tyvärr ska vi redan på ett bröllop den 30/8, annars behöver vi en bartender

Miss Svarta Masken skrev 2008-05-26 18:39:10 följande:

Hej brudpar i Lund!Jag och min m2b ska gifta oss den 30/8 (sista helgen i augusti) och undrar om det finns något par som skulle vilja byta tjänster med oss? Tänkte att vi kan jobba på ert bröllop, tända ljus, hjälpa till med serveringen och ta kort, eller vad ni vill. Och sen hjälper ni oss på vårt.Vad tycker ni?
  • Hedebris

miss svarta masken- vi kan ju fundera på det? har du någon erfarenhet?

jag har jobbat på restaurang. Ska gifta mig den 8/8

• Miss Svarta Masken

Hej,

Vad roligt! Coolt att ni får datumen 8/8 som datum. =)

Jag har serverat på en del sittningar när jag pluggade. Vad skulle ni vilja ha hjälp med?

Mvh Kajsa

• Fröken Planera

Miss Svarta Masken, välkommen hit!

Vad säger ni om att äta på Fellini, eller är det för långt från bion???

• Flamora

Fellini låter jättebra! Så himmelens långt är det ju inte att gå.

• Fröken Planera

Nä, det ligger ju i alla fall i samma stad och är det fint väder så är promenaden hur skön som helst

Flamora skrev 2008-05-26 20:23:52 följande:
    Fellini låter jättebra! Så himmelens långt är det ju inte att gå.
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4