• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fysio

Hej!!! Ja!!! Skräckblandad förtjusning... har ju visst kontrollbehov men det är väl bara att inse att jag får släppa det nu... men man vet ju liksom inte alls vad man kan förvänta sig... har ju tidigare fått skicka iväg massa träningskläder och annat så jag kan ju tänka mej att det blir en hel del fysisk aktivitet....

Jen82 skrev 2008-05-24 09:44:31 följande:
    Jag hoppas att du får en underbar dag!!E du nervös?
  • Jen82

Hahahaha!
    Ja då får du en trevlig överaskning senare då!
    Jag hoppas du får en underbar dag!
    Nu ska jag äta frukost!
    Kram på dig.
    Berätta när du orkar vad du fick göra på din Hippa!

• Anja 19 juli 2008

Fysio

shit så spännande... ser verkligen fram emot rapport

Här hemma är det storstädning på agendan. Gästerna kommer kl.14. Pust...

men än så länge sitter jag här m mitt kaffe och har bara två barn hemma. Daniel o Alice åkte ner t stadsparken för att mata änderna coh sen ska dom köpa jordgubbar på torget, till Alices tårtor. (hon fyller ej förrän på torsdag men jag jobbar hela nästa helg)

Hihi den där apan gör mig så full i skratt... kan du inte lägga ut bilderna som du fick när den dricker öl i din trädgård *asg*
    skulle sååå gärna vilja se

Lycka till... försök släppa kontrollen och ha så roligt du bara kan. NJUT

• Anja 19 juli 2008

Snotcrow

jag tar gärna emot tips!!!

min motivation är ju såklart stor, men min karaktär är LITEN.

det är hopplöst...

jag kör ju cambridge kombinerat med vanlig middag (ibland blir det nutrilettbar istället för att få tugga). Men om jag INTE kör m nåt extremt så lägger jag av direkt och kör jag FÖR extremt så orkar jag inte med.

Motion är nåt av det absolut värsta jag vet men jag promenerar flera kvällar i veckan, långa snabba promenader. Ska kö pa stavar nu ohc så styrketränar jag men det har blivit alldeles för lite. Jag tar mig inte iväg lixom.

Ska dock se till att det blir två ggr i veckan from nu och sen ska jag börja med att hoppa hopprep i en halvtimme varje dag och göra armhävningar o situps på kvällarna.

Dricka mycket är mitt stora problem men jag kämpar som f..n med det...

• Fysio

HA HA HA!!! Tack för stödet...jag ska lägga upp bildbevisen senare... måste bara scanna in dom... men tänk dej den nya MAX reklamen där det är en man påväg hem från krogen som blir tagen till fängelse för dom tror det är han som snor burgare... den apdräkten är det... dessutom var jag fobiskt rädd för clownen Mannes äckliga apa när man var barn så det är lite sådana vibbar över den!!! Bilder kommer

• Fysio

Men du Anja... har du kollat Prenet?!??! Vet inte om det finns någon sådan rådgivare i Lund. JAg gick på det och tappade inte direkt i vikt med där emot 6 cm i midjemått på en månad!!!

• Fysio

Det är ett kostprogram med kostersättning, avslappning, mentalträning etc. Jag kom i kontakt med det på grund av att jag kände mej trött, frusen etc... dom gör mätningar med din kroppssammansättning och försöker få balans på det... jag hade bland annat rätt mycket vätska i kroppen som jag nu blivit av med.. känner mej mycket piggare och fryser inte. Såg att de hade ett center vid järnåkra... kolla www.prenet.se

• SNOTCROW
    Hedebris skrev 2008-05-24 08:36:10 följande:
    073-2542552 daniel berggrenssons nummer ifall du vill ringa honom. han är supersnäll!
    En fotograf alltså? Ska kolla upp det, men jag känner mig rätt säker på Rix nu.
  • SNOTCROW
    SNOTCROW skrev 2008-05-24 11:26:57 följande:
    En fotograf alltså? Ska kolla upp det, men jag känner mig rätt säker på Rix nu.
    Hedebris: Haha, strunta i mig, Berggrensson är ju ett band såg jag när jag googlade :)
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4