• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Japp, jag har köpt en ny!!!hahahaha
    Man är ju helt sjuk i huvudet, dubbla smycken, dubbla skor, dubbel slöja, hur fasen ska detta sluta???
    Jag får sätta in en annons, men det känns som att jag är sent ute, tror du inte alla redan köpt vad de ska om de gifter sig i sommar?

• Fröken Planera

Jag glömde ju nämna.. Dubbla fotografer...hahaha

• Embo81

så länge du inte har dubbla män vid vigslen så har vi alla överseende med dig!

Har det ordnat sig med barnvakt?

• Fröken Planera

Nä, en man vid vigseln det räcker gott!!!

Jag har inte kollat upp om kompisen ska med på lägret än. Kevin har som vanligt ingen aning om något, och jag har inte vågat ringa den andra mamman än.. Men det är kanske läge nu...

Embo81 skrev 2008-05-27 17:43:47 följande:
    så länge du inte har dubbla män vid vigslen så har vi alla överseende med dig! Har det ordnat sig med barnvakt?
  • Fröken Planera

... Och nu när jag äntligen ringde så svarade hon så klart inte.. grrr

• Embo81

Ringde skatteverket igår för att höra hur det går med våra efternmansändringar. Den av oss som ska ta sin mammas flicknamn måste ändra det innan vigslen, så får den andra ta namnet vid vigslen precis som vanliga byte. Jodå, det var ändrat, men de hade vi inte fått veta för att vi inte har ändrat namnet på postlådan. Dvs de skickar ut brev med det nya namnet för att informera om att namnbytet gått igenom, men eftersom man inte vet att namnbytet gått igenom så står det ju det gamla efternamnet på postlådan, så brevet kommer ju inte fram. Fattar inte hur de tänker?! HUr ska jag vet att jag ska ändra namn på postlådan innan jag fått veta att namnet gått igenom, hade det inte varit bättre att de skickat info om namnbytet till den gamla namnet? Herregud, svenska skatteverket har nog glömt att koppla på hjärnan... Nu sitter det iaf en rykande färsk lapp på postlådan med nya efternamnet

• Fröken Planera

Spännande Embo.. Vilket efternamn är det, det måste jag ha missat!

• Embo81

Eftersom en del nära och kära verkar vara här och snoka runt kan jag tyvärr inte skriva det här! Tänkte vänta med att berätta det tills bröllopet.

• Hedebris

embo- hoppas du fått dina pengar nu av killen och att han inte käkat glass för pengarna eller ngt
    Kändes så dumt i morse... visste inte om jag skulle gå fram till folk och fråga: är det du som ska ha pengar av mig? vem säger nej lixom
    Men din fästman var mycket trevlig. pratade så länge att jag nästan kom försent till föreläsningen Snygg var han också. Grattis. Ett kap (inte för att du inte är det)

ang bion så tror jag att jag kan... gissar att det är i lund:-P

vi får ta en biokväll hemma hos mig någon kväll med...
    för en koll på vårt hemmabiosystem kolla in www.mrbamse.se

• Hedebris

embo- hoppas du fått dina pengar nu av killen och att han inte käkat glass för pengarna eller ngt
    Kändes så dumt i morse... visste inte om jag skulle gå fram till folk och fråga: är det du som ska ha pengar av mig? vem säger nej lixom
    Men din fästman var mycket trevlig. pratade så länge att jag nästan kom försent till föreläsningen Snygg var han också. Grattis. Ett kap (inte för att du inte är det)

ang bion så tror jag att jag kan... gissar att det är i lund:-P

vi får ta en biokväll hemma hos mig någon kväll med...
    för en koll på vårt hemmabiosystem kolla in www.mrbamse.se

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4