• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Flamora

Haha, det e sant! Vad tråkigt de hade varit

Jag gick i Arlöv, Jen82.

Embo81 skrev 2008-05-28 18:56:10 följande:
    Ja, tänkt om vi ffa hade varit 17, då hade vi ju inte kunnat planera bröllop för fullt!
  • Embo81

Grundskolan i Kävlinge och gymn i lund på vipan

• Anettan73
    Flamora skrev 2008-05-28 18:43:12 följande:
    Ja, tiden går fort. 10 år sen jag gick ut högstadiet i år... Man börjar bli gammal
    Det är 16 år sedan jag gick ut gymnasiet 2 Juni 1992
  • Anja 19 juli 2008

Jag gick ut gymnasiet 96 men skulle egentligen ha gått ut 93 (om jag inte strulat så, hehe)...

Så det är ju rätt många år sen... Du är ju ett år äldre än mig bara Anettan! We ar oldies but goldies

• Anja 19 juli 2008

Gokväll förresten...

jag som tänkt hänga m er ikväll men så säger daniel att vi måste sätta oss tillsammans här vid datorn och gå igenom alla reklamblad coh alla butiker i tyskland som han ska till och göra en definitivt dryckeslista.

Han ska handla all sprit i tyskland på lördag tillsammans med sina systrar. Spännande

Jag jobbar så vi ska ha barnvakt. jag ska inte ens sova hemma natten t lördag, sover på jobbet. Inte lönt att åka hem när man slutar 22 och börjar 07.

• Anja 19 juli 2008

nu ska jag snart göra kvällsmat t de två äldsta. Minstingen sover redan.

Sedan är det nattning och sedan måste jag förbereda lite inför morgondagen. Min fina prinsessa blir ju FYRA ÅR imorgon

Lilla gumman... tiden går sååååå FORT!!!

• Hedebris

vi har varit i kyrkan och gått igenom dopet.

jag kan ju ev fråga om en tjej sofia som ska gifta sig i augusti vill hänga med

• Anja 19 juli 2008

Hur många är vi nu... Bara så vi får plats vid ett och samma bord. Blir så trist annars... Eller tror ni man får köra ihop borden

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4