• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-28 19:40:15 följande:

Jag gick ut gymnasiet 96 men skulle egentligen ha gått ut 93 (om jag inte strulat så, hehe)...Så det är ju rätt många år sen... Du är ju ett år äldre än mig bara Anettan! We ar oldies but goldies

Sitter här hemma o juter. Thea sover, Zeth tittar på full frys och Tobbe är på handbollsmöte och den store drullen är hos sin pappa. Han rymde dit för jag blev arg på honom. SÅ drygt e det med 14 åringar.
  • Flamora

Har alla era osat nu? Vi har fyra kvar (Kristoffers moster och morbror med repektive) De kompisar som ska gifta sig nästa sommar som jag trodde inte hade osat, hade visst skrivit ett meddelande till oss här på bt direkt när de fick inbjudan. Hadde glömt det, oops! Kristoffer ringde dem och frågade om inbjudan kommit fram och hon tyckte vi var vimsiga De hade ju svarat allra först, haha.

Vi är iaf 76 st nu och kan alltså bli 80!

• Anettan73

Jag har inte hunnit kolla om det är ok. Det var nu på torsdag... Vilken tid då??? Tobbe e ju inte hemma förens kl 1715 cA.

• Anettan73

Hmmm vet inte hur många som inte osat.

Ska nog kolla det.

• Anettan73

11 som inte har osat. Var av 5 par

• Flamora

Torsdagen den 5/6. Om man inte hinner till bion kl 18.10, så kan man komma och äta vid 20-tiden.

Anettan73 skrev 2008-05-28 20:23:13 följande:
    Jag har inte hunnit kolla om det är ok. Det var nu på torsdag... Vilken tid då??? Tobbe e ju inte hemma förens kl 1715 cA.
  • a wife to be

Godkväll Anja.

Shit vad tiden går fort, det märks när man tittar på barnen, 4 år, hon börjar ju bli riktigt stor!!!

Thea tog hål i öronen igår, hon var lite ledsen men klarade det hur bra som helst.Kniper lite i mammahjärtat när man ser hur stora dom börjar bli

Kan inte du gå in i mitt galleri och kolla vilken tiara du tycker är finast!?

kram

• Anja 19 juli 2008

Här är det 18 st som inte osat, varav 8 är par och två singlar. Riktigt kasst tycker jag men de har ju 4 dagar på sig. Flera stycken av dem är såna där SJÄLVKLARA som säkert tror att de inte alls behöver osa.

Två av dem KAN ha osa:t (om man räknar ett hastigt, klart vi kommer, sist vi såg dem). Hmm...

Det kanske bara är 16 stycken då...

Det är ju sex personer som vi VERKLIGEN inte har en aning om och det är ju Daniels familj på hans pappas sida. jag tror att styvsyskonen m respektive kommer men jag har verkligen ingen aning om ifall hans pappa med fru kommer att ens osa

En gammal gemensam kompis till oss har inte osa:t vilket är så himla trist. Vi har ingen kontakt men vi var så himla goda vänner och sedan träffade han en tjej och flyttade ut på landet och håller sig tydligen väldigt mkt för sig själv. Men det känns så trist att han ej osa:t för vi hade väldigt mkt kul ihop både han och jag och han och Daniel. (Det var ett triangeldrama kan man säga, alltså INGENTING mellan honom och mig, men vi umgicks lixom inte ihop alla tre utan vi umgicks var och en för sig med honom förutom på alla fester och sånt där hela gänget var med).

Bla bla bla... haha

• Anja 19 juli 2008

Gokväll Annelie

Helt klart den tiaran m rosa stenar. Superfin

Åh så din dotter tog hål i öronen, wow... Alice skulle blivit grön av avund. Jag har sagt att hon inte får ta hål i öronen förrän hon är tonåring (hehe). Sån är jag... haha

Har läst så mkt om riskerna för allergier om man tar hål i öronen innan man fått mens osv. Man kan tydligen mkt lättare utveckla allergier mot allt möjligt då.

Vi har ju rätt mkt allergier i släkten. Min mamma är jätteallergisk mot pollen och pälsdjur och nickel osv. Min syster är allergisk mot pollen och alla stenfrukter, jag är allergisk mot katter etc... Så nä, jag vågar inte!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4